Un nou retailer de îmbrăcăminte intră pe piaţa românească: Calzedonia

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 3 Martie 2011, Ultima actualizare: 03 Martie 2011

Primul magazin va fi deschis la începutul lunii aprilie pe cea mai scumpă arteră comercială din România – bulevardul Magheru.

Compania de consultanţă Cushman & Wakefield a anunţat încheierea unei tranzacţii de închiriere pentru un retailer nou în România. Compania italiană Calzedonia, din categoria accesorii de îmbrăcăminte pentru bărbaţi, femei şi copii, va deschide primul său magazin în România la începutul lunii aprilie. Unitatea va fi amplasată într-un spaţiu comercial stradal cu o suprafaţă de 200 de metri pătraţi situat pe bulevardul Magheru, în zona Pieţei Romane. Potrivit lui Valentin Manu (foto), directorul departamentului de retail-spaţii stradale în cadrul Cushman & Wakefield, bulevardul Magheru este, ca şi în anii trecuţi, cea mai scumpă arteră comercială din România, beneficiind de un grad de ocupare foarte ridicat, de aproximativ 90%. Chiria pentru un magazin cu o suprafaţă de 200 de metri pătraţi poate varia între 75 şi 90 de euro pe metru pătrat pe lună.

Planurile de dezvoltare în România ale Calzedonia pe următorii doi ani prevăd deschiderea mai multor magazine – în primul rând în Capitală, dar şi în alte oraşe importante ale ţării. În vizor sunt luate atât spaţiile comerciale stradale, cât şi magazinele situate în cadrul unor centre comerciale consacrate. La nivel mondial, retailerul italian operează peste 1.300 de magazine în ţări precum Italia, Austria, Cipru, Croaţia, Cehia, Grecia, Ungaria, Liban, Mexic, Polonia, Portugalia, Federaţia Rusă, Serbia, Slovenia, Spania, Turcia, Franţa, Macedonia, Muntenegru, Marea Britanie şi Slovacia.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Colliers: Creşterea stocului de spaţii comerciale, la nivelul minim al ultimilor 8 ani

Trecerea pe stand-by a numeroase proiecte de centre comerciale de la izbucnirea crizei se resimte în volumul modest de livrări înregistrat anul trecut. Rezultatele celor mai bine de doi...

citește mai departe