Un lanţ de hipermarketuri vrea să intre pe segmentul centrelor comerciale. Unde va deschide primele proiecte

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 9 Februarie 2012, Ultima actualizare: 09 Februarie 2012

„Mirajul” mallurilor de pe piaţa locală îi atrage şi pe operatorii internaţionali de mari magazine alimentare.

Reprezentanţii grupului francez de retail Auchan au anunţat înfiinţarea unei filiale imobiliare în România, ce va fi subordonată diviziei internaţionale Immochan. Prin intermediul noii sucursale, compania intenţionează să dezvolte în perioada 2012-2013 două centre comerciale, ambele amplasate în Bucureşti. „În Bucureşti, în cartierul Giuleşti, unde Auchan va deschide primul hipermarket Auchan City, cu o suprafaţă de vânzare de 5.000 de metri pătraţi, Immochan îşi asociază competenţa şi resursele, construind o galerie comercială de 2.050 de metri pătraţi GLA (suprafaţă închiriabilă, n.red.). În cartierul Ghencea este prevăzut un centru comercial format dintr-o galerie cu circa 100 de magazine şi un hipermarket Auchan de 11.200 de metri pătraţi”, se arată într-un comunicat transmis de companie.

Mai mult decât simple destinaţii de cumpărături
În funcţia de director imobiliar pe România al Immochan a fost numit Tatian Diaconu, românul care a contribuit la lansarea Decathlon în Romania şi s-a ocupat de asemenea de expansiunea Bricostore în Europa Centrală şi de Est (în Ungaria, România şi Croaţia). „Segmentul comercial al pieţei imobiliare din România este în plină transformare, în concordanţă cu evoluţia continuă a României, într-un context economic complex, cu clienţi pasionaţi de shopping şi exigenţi. Immochan va propune partenerilor comerciali şi clienţilor ce ne vor vizita centrele comerciale mai mult decât un loc destinat comerţului. Dorinţa noastră este să creăm un spaţiu armonios, un loc de petrecere a timpului în mod agreabil, un loc de comunicare”, notează Diaconu.

Grupul Auchan este prezent pe piaţa locală de retail din 2006, când a fost deschis primul hipermarket, în cartierul Titan din Capitală. În prezent, lanţul francez deţine nouă magazine la nivel naţional, dintre care două în Bucureşti (al doilea în cartierul Militari).

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe