Timişoara, magnet pentru operatorii de super şi hipermarketuri

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 30 Noiembrie 2011, Ultima actualizare: 30 Noiembrie 2011

Potrivit reprezentanţilor Cushman & Wakefield, acest sector continuă să aibă potenţial de dezvoltare, chiar dacă competiţia este deja acerbă.

În ciuda contextului economic încă dificil, retailerii din sectorul alimentar îşi pun cu sârguinţă în aplicare planurile de expansiune. Aceştia manifestă un interes deosebit nu doar pentru Bucureşti, ci şi pentru marile oraşe ale ţării. Un exemplu grăitor în acest sens este oraşul Timişoara. “În ultimul an am observat un interes deosebit al retailerilor din sectorul de food pentru Timişoara. Oraşul nostru continuă să atragă noi retaileri internaţionali, precum şi retaileri interesaţi de extinderea reţelelor existente”, spune Felicia Vasiu, asociat şi directorul biroului din Timişoara al Cushman & Wakefield. Cea mai recentă tranzacţie intermediată de companie pe acest segment a constat în închirierea spaţiului comercial pentru cel de-al doilea supermarket Carrefour din oraş. Cu o suprafaţă de 640 de metri pătraţi, magazinul este amplasat în Piaţa Dacia, din cartierul Circumvalaţiunii, şi este funcţional din data de 17 noiembrie.

Lanţul francez este însă doar unul dintre retailerii internaţionali care au decis să-şi deschidă unităţi comerciale în oraşul de pe Bega. „În acest moment, în Timişoara, în afară de operatorul Carrefour, se găsesc în total şapte hipermarketuri (trei unităţi Real, trei unităţi Kaufland şi o unitate Auchan), trei magazine cash&carry (două unităţi Metro, o unitate Selgros), precum şi şapte unităţi de tip discount (cinci magazine Profi, un Lidl şi un Penny Market). Acest fenomen se regăseşte şi pe segmentul supermarketurilor din Timişoara, unde competiţia continuă de asemenea să aibă potenţial de dezvoltare, incluzând două unităţi Carrefour Market, două unităţi Billa şi reţele locale”, explică Felicia Vasiu.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe