Un studio de design recunoscut pe plan internațional intră și pe piața din România, pe fondul alinierii standardelor în materie de lux ale persoanelor cu venituri mari din întreaga lume.
După ce și-a câștigat un renume în țări precum Franța, Marea Britanie, Rusia și Thailanda, Hype Project lansează în România un serviciu de arhitectură și design interior dedicat proiectelor rezidențiale premium. Arhitecții studioului propun o nouă abordare a luxului în amenajări, prin soluții inovatoare de design și un stil minimalist menite să confere noi valențe experienței de locuire. „Înțelegerea aprofundată a dinamicii vieții contemporane, a identității și așteptărilor consumatorului de produse și servicii premium, precum și experiența pe piața imobiliară internațională poziționează proiectele Hype în categoria locuințelor statement, cu design atemporal. Abordarea stilistică minimalistă în care atenția stă pe calitatea finisajelor, pe detalii exclusiviste și palete texturale rafinate asigură interioare impresionante, încadrate în the new luxury era”, notează reprezentanții companiei.
Amenajări de 2.500 de euro pe metru pătrat
Potrivit reprezentanților Hype Project, în amenajarea proprietăților rezidențiale de lux se investesc, în medie, 2.500 de euro pe metru pătrat. Ce înseamnă asta, mai exact? În cazul locuințelor cu adevărat de lux din Capitală, această sumă poate echivala chiar cu o dublare a prețului imobilului în sine. Asta în condițiile în care, potrivit celui mai recent raport de piață publicat de Analize Imobiliare, prețul mediu solicitat pentru un apartament situat în zona Kiseleff-Aviatorilor se situa, în ultimul trimestru din 2019, la 2.590 de euro pe metru pătrat util.
„Într-o economie globală dinamică, achizițiile imobiliare sunt încă văzute ca investiții sigure, iar piața rezidențială de lux a crescut constant în ultimii ani. Oamenii cu venituri mari din întreaga lume se raportează la aceleași standarde și își evaluează stilul de viață conform acelorași criterii. Pot spune chiar că ei dezvoltă o anumită relație afectivă cu investițiile imobiliare pe care le fac. Prin proiectele Hype, urmărim să creăm unui design interior care să reflecte personalitatea beneficiarului, să aibă un impact semnificativ asupra vieții lui și, în plus, să creștem valoarea imobilului.”
Victor Grosu, arhitect fondator al Hype Project
O cifră de afaceri de cinci milioane de euro
În urma experienței internaționale, specialiștii din cadrul studioului Hype Project estimează că proiectele de amenajare contractate în România la finalul anului 2019 vor crește cu până la 40% valoarea proprietăților. Acestea sunt atât apartamente în ansamblurile rezidențiale high-end din centrul Bucureștiului, cât și reședințe de vacanță în zone turistice de pe litoral sau case situate în zonele cu o dezvoltare imobiliară intensă, din județul Ilfov.
Pentru 2020, Hype Project îți propune să atingă o cifră de afaceri de cinci milioane de euro, în urma finalizării a 15 proiecte.
„Proiectele Hype se disting prin spații fluide, coerente, în care pereții despărțitori sunt reduși la esențial, grinzile sunt camuflate, scările nu au contratrepte, îmbinările sunt ascunse cu precizie, iar lumina naturală este folosită drept instrument capabil să definească și construiască interiorul. Suprafețelele vitrate mari asigură o legătură organică cu spațiul natural înconjurător, mobilierul cu rol funcțional este încastrat în pereți, iar discursul cromatic se păstrează minimal. Personalitatea spațiului este dată de texturi contrastante, piese de mobilier high-end cu prezență puternică, placări din marmură sau piatră prețioasă naturală și lumini arhitecturale organizate în mod scenografic.”
Hype Project
Echipa Hype Project este formată din arhitecții Victor Grosu, Adrian Ianculescu și Mihai Constantin, cunoscuți pe piața din România pentru crearea, sub semnătura Grosu Art Studio, a unora dintre cele mai apreciate și premiate restaurante: Joseph by Joseph Hadad, Dancing Lobster, Caju, Il Locale. Activitatea Grosu Art Studio se concentrează acum exclusiv pe crearea unor proiecte „la cheie” pentru HoReCa, unde cei trei arhitecți semnează conceptul și designul interior.