Subway a deschis primul magazin din România şi vrea să ajungă la 40. Vezi ce oraşe mai vrea să bifeze

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 10 Aprilie 2012, Ultima actualizare: 10 Aprilie 2012

Noua unitate comercială este amplasată în centrul Bucureştiului, în zona Piaţa Victoriei.

Lanţul american de restaurante de tip fast-food Subway a deschis astăzi primul său magazin din România, în centrul Bucureştiului. Magazinul este amplasat într-un spaţiu comercial din zona Piaţa Victoriei, mai exact pe Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 1. Potrivit reprezentanţilor companiei, planul de dezvoltare pentru România vizează deschiderea a 40 de restaurante în următorii patru ani. Până la finalul lui 2012, reţeaua americană va inaugura unităţi şi în alte mari oraşe ale ţării, precum Iaşi şi Cluj. “În România am observat o cerere în creştere de noi branduri gastronomice, mai mult decât în oricare altă ţară din Europa Centrală şi de Est. Tot mai mulţi români sunt concentraţi pe dezvoltarea carierei, unul din motivele pentru care există nevoia de mâncare calitativă, servită rapid. Restaurantele Subway se poziţionează sub platforma «Eat fresh», care înglobează aceste aspecte identificate la consumatorii români”, spune Rumen Radev, agent de dezvoltare pentru Subway.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe