O amenajare profesionistă dă un plus de valoare unei proprietăți imobiliare.
Orice decizie de cumpărare a unei locuințe (dar nu numai!) este rezultatul „confruntării” dintre o serie de factori – unii de natură rațională (cum ar fi localizarea, prețul sau suprafața), alții de natură emoțională (atmosfera sau „starea de spirit” pe care o transmite o anumită proprietate). Deși pot fi trecute cu ușurință cu vederea, practica dovedește că elementele din cea din urmă categorie au un impact puternic asupra potențialilor cumpărători.
Compania de origine lituaniană Hanner, dezvoltatoarea ansamblului rezidențial The Park, din București, a consemnat o creștere a vânzărilor cu 40%, ca urmare a aplicării unei noi strategii de marketing, centrată pe design interior. Astfel, pe lângă acordarea unei atenții deosebite pentru amenajările interioare și exterioare în spațiile publice ale complexului, reprezentanții Hanner au promovat – și vândut – apartamente gata amenajate de profesioniști autohtoni (foto). Prin urmare, dacă în prima fază de construcție accentul a căzut asupra calității construcției și asupra altor elemente „raționale” pentru atragerea clienților, pentru următoarele trei blocuri reprezentanții companiei intenționează să se concentreze mai mult asupra designului interior.
„Designerii români au lucrat cu bugete rezonabile și au cucerit clienții The Park, care au cumpărat primele showroom-uri gata mobilate, la prețuri speciale. Pentru clădirea The Park 2 am pregătit peste 15 apartamente amenajate de echipe creative, pentru cele 10 configurații de apartamente și garsoniere din bloc. Suntem pregătiți să investim în continuare în design românesc și colaborări cu arhitecții și designerii români, pentru că ne-au demonstrat că este o abordare câștigătoare.”
Silviu Grigorescu, director general Hanner România
După ce piața rezidențială românească a fost caracterizată ani de-a rândul de o concurență acerbă la capitolul preț, dezvoltatorii The Park sunt de părere că acesta rămâne un factor important în ochii potențialilor cumpărători, dar nu este unicul criteriu de achiziție. Accentul pe design se numără cu siguranță printre elementele care pot face diferența într-o piață care și-a regăsit efervescența. „Pentru clădirile 2, 3 și 4 din proiectul The Park am schimbat arhitectura, amenajările interioare și abordarea, apelând la arhitecții KXL și Attila Kim și Bogdan Ciocodeică. Piața bucureșteană ne-a arătat că este momentul ca dezvoltatorii să apeleze la design, la tinerii proiectanți și designeri români, care aduc valoare proiectelor imobiliare”, spune Silviu Grigorescu, Director General Hanner România.
Sursă foto: Thepark.ro
Cum să vinzi cât mai repede o casă celor din generația Y!
[…] deschise, eventual cu o zonă de office, cu bucătării și băi beneficiind de dotări moderne. Funcționalitatea designului – și nu atât suprafața disponibilă! – este unul dintre cele mai importante criterii luate […]
emilia
Aceste interioare sunt ptr.o familie fără copii,care servesc masa prin restaurante sau gătesc rar. Locurile de depozitare sunt minimalizate, ca atunci când mergi în concediu, strictul necesar. Aceste propuneri sunt simpliste, ptr.tinerii care stau mai mult pe la serviciu, sa facă bani. Bucătăria e de fițe, nu utila să faci papa diversificata, să gusti ceva frugal.