Semn bun pentru piața rezidențială din partea unei mari companii de consultanță

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Ştirea zilei
Publicat pe: 2 Septembrie 2019, Ultima actualizare: 04 Septembrie 2019

Decizia luată de companie vădește potențialul de dezvoltare a pieței rezidențiale, precum și interesul sporit pentru acest segment.

Compania de consultanță imobiliară JLL și-a anunțat intrarea pe piața rezidențială autohtonă, prin lansarea departamentului Living în cadrul biroului său din București. Noul departament, care va oferi servicii de consultanță în domeniul rezidențial, va fi condus de Andreea Hamza, în calitate de Senior Director.

Această decizie vine ca un răspuns la noile tendințe vizibile pe piața imobiliară locală, reprezentanții JLL dorind să-și completeze astfel paleta de servicii oferite jucătorilor de profil. „În ultimele 18 luni mai mulți investitori au apelat la serviciile noastre pentru consultanță în sectorul rezidențial, pe care îl văd ca pe o nouă țintă pentru investiții. La rândul nostru, vedem sectorul de Living ca pe o oportunitate de business, iar atragerea în echipa JLL a Andreei, unul dintre cei experimentați manageri din sectorul rezidențial, ne va ajuta să oferim cele mai bune servicii clienților noștri și să beneficiem cât mai bine de potențialul acestui segment al pieței imobiliare”, explică Silviana Petre Badea, managing director JLL România.

Locuințele destinate închirierii, atractive pentru «millenialls»

Noul departament al companiei va oferi consultanță pentru dezvoltatorii și investitorii care vor să investească în soluții de locuire în România, respectiv locuințe destinate vânzării sau închirierii, cămine studențești etc. Noua gamă de servicii este structurată pe patru categorii: studii de piață, strategii conceptuale de produs, strategii de marketing și vânzări, precum și managementul vânzărilor.

Potrivit reprezentanților JLL, sectorul rezidențial a devenit o componentă importantă a pieței de investiții la nivel european, pe fondul intensificării interesului investitorilor pentru acest segment (care în 2018 a atras aproape 70 de miliarde de euro).

„Schimbările demografice, sociale și economice se manifestă și în România, cu impact asupra comportamentului noilor generații vizavi de soluția de locuire preferată. Deja vedem că generația millenialls este mai interesată de închirierea de locuințe, pentru a avea o mai mare mobilitate, iar, la rândul lor, din ce în ce mai multe companii, în lupta pentru talente, vor să le ofere angajaților pachete salariale care să includă și o locuință.”

Andreea Hamza, senior director Living JLL Romania

 

De la idee la proiect finalizat

Andreea Hamza (foto) are o experiență de peste 17 ani în domeniul imobiliar, acumulată în cadrul mai multor companii de profil. Până de curând, aceasta a ocupat funcția de Head of Marketing and Sales în cadrul companiei Hagag Development Europe.

Pe parcursul carierei, Hamza a pus bazele a 12 echipe de vânzări, prin intermediul cărora a coordonat proiecte imobiliare pe tot parcursul procesului de dezvoltare, de la planificare până la livrare. În total, Andreea Hamza a fost implicată în vânzarea a peste 2.700 de apartamente în diferite proiecte din București, Brașov, Arad și Timișoara, în tranzacții de peste 250 de milioane de euro.

„Întotdeauna am fost încântată de oportunitatea de a dezvolta un proiect încă din fazele incipiente și consider că departamentul Living este atât o provocare, cât și o șansă de dezvoltare cu foarte mult potențial pentru JLL România, dar și pentru mine personal. Sunt convinsă că nivelul nostru profesional și expertiza oamenilor din echipă vor asigura servicii de consultanță la cel mai înalt nivel. Într-un mediu de afaceri aflat într-o permanentă evoluție, calitatea serviciilor oferite pentru a aduce o valoare reală clienților, acum și în consultanța pe segmentul rezidențial, are o importanță vitală. M-am alăturat cu entuziasm profesioniștilor din cadrul JLL și am convingerea că vom construi împreună una dintre cele mai competitive echipe de consultanță rezidențială din piață.”

Andreea Hamza, senior director Living JLL România

 

Despre JLL:

Compania de consultanță JLL este prezentă pe piața imobiliară autohtonă din anul 2007. Activitatea companiei în România este structurată pe șapte departamente: Office, Industrial și Logistică, Capital Markets, Development & Land, Project & Development Services, Valuation și Property Management. Anul trecut, JLL a înregistrat în România o cifră de afaceri de 10,9 milioane de euro, în creștere cu 33,22% comparativ cu anul 2017.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Spatiicomerciale.ro luat la bani marunti

La invitatia Realmedia, compania ce detine portalul imobiliare.ro, am achiesat imediat insa m-am miscat mai greu cu scrisul, in parte datorat faptului ca nu am mai butonat de mult...

citește mai departe
Vrei sa vinzi azi? 4+1 factori ce influenteaza decisiv valoarea proprietatii tale. Partea I Locatia

Pozitionarea gresita a pretului de listare este, in viziunea mea, cea mai mare gresala facuta de catre proprietarii de imobile in cadrul procesului de tranzactionare imobiliara. Zilnic intalnesc in...

citește mai departe
Marile companii de consultanţă au înfiinţat o asociaţie profesională: REPS

Membrii fondatori consideră că o astfel de grupare reprezintă un pas firesc în procesul de maturizare a pieţei autohtone. Câteva dintre companiile de consultanţă imobiliară prezente în peisajul imobiliar...

citește mai departe
Sa poti sa vinzi si bancii sa nu-i pese…

Nu putine sunt proprietatile scoase la vanzare si purtatoare de ipoteca. Un bau-bau ce bantuia prin anii 90, ipoteca si-a castigat locul ei clar si precis in viata noastra....

citește mai departe
S-a intors Dragos

Sa iti creezi o retea de specialisti, oameni de incredere, poate sa faca diferenta intre a inchide sau nu o tranzactie imobiliara. A face parte dintr-o retea de specialisti...

citește mai departe