Realmedia Network a anuntat lansarea versiunii beta a noului portal imobiliar, accesibila la beta.imobiliare.ro, o investitie estimata la 160.000 euro.
Pornind de la cateva elemente esentiale care definesc un portal imobiliar: cautarea si informatiile oferite, beta.imobiliare.ro pune accent pe interactivitate si calitatea anuturilor.
Portalul este intuitiv si contine o grafica simpla, obiectivul fiind acela ca vizitatorul sa ajunga in cat mai putini pasi la ceea ce cauta.
Anunturile imobiliare sunt afisate implicit dupa relevanta lor, este vorba despre un criteriu care ia in calcul un algoritm special gandit pentru a scoate in fata anunturile cu date complete, imagini, planuri, pret actualizat.
Ofertele sunt garantate de profesionistii din piata.
Localizarea pe harta, prezentarile video sau in format pdf, posibilitatea de a avea titluri personalizate si o descriere specifica sunt elementele de noutate care redefinesc conceptele de calitate a anunturilor si cautare pe un portal imobiliar.
Alaturi de harta, blogul portalului, blog.imobiliare.ro, va creste interactivitatea permitand o comunicare directa, permanenta cu vizitatorii.
“Noul portal este orientat pe cautarea intuitiva a unor informatii de calitate. Domeniul imobiliar a devenit subiect de interes si pentru persoane care nu se afla neaparat in fata unei tranzactii, dar care cauta sa se informeze.
De aceea, investim in dezvoltarea principalelor elemente care caracterizeaza un portal imobiliar: cautarea, calitatea anunturilor si interactivitatea. Principala sursa de venituri o va reprezenta anunturile imobiliare platite, iar pentru acest an am bugetat venituri de 650.000 de euro.
Totusi, nu ne-am propus o amortizare rapida a cheltuielilor cu noul portal, in aceasta etapa facem doar ceea ce trebuie sa faca un leader in domeniul sau: impingem limitele”, declara Adrian Erimescu, directorul general www.imobiliare.ro.
Versiunea finala a portalului va fi lansata la sfarsitul lunii septembrie.