Majorarea numărului lucrărilor de renovare pentru acoperişuri a dus la creşterea semnificativă a comenzilor primite de companie.
În al treilea trimestru din 2010, corporaţia Rautaruukki, din care face parte compania Ruukki România, a înregistrat în Europa Centrală şi de Est vânzări de 87 milioane de euro, cu 30% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Per total, vânzările nete ale companiei au atins valoarea de 615 milioane de euro, faţă de 475 milioane de euro în al treilea trimestru din 2009. În primele nouă luni ale acestui an, afacerile companiei în Europa Centrală şi de Est s-au ridicat la 201 milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de perioada similară din 2009. În acelaşi timp, în primele nouă luni din 2010 Rautaruukki a înregistrat vânzări totale de 1,76 miliarde de euro, faţă de 1,38 miliarde de euro în anul anterior.
Creştere pe rezidenţial
În cel de-al treilea trimestru al acestui an, comenzile primite de companie au fost cu 40% mai ridicate decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Raportat la primele nouă luni ale anului, creşterea a fost de 30%. La nivelul Europei Centrale şi de Est, a avut loc o creştere susţinută a cererii de produse destinate sectorului rezidenţial, în special ca urmare a lucrărilor de renovare pentru acoperişuri. “Volumul comenzilor pentru acoperişurile destinate segmentului rezidenţial a crescut pe aproape toate pieţele pe care suntem prezenţi. Estimăm până la sfârşitul acestui an o majorare cu 25-30% a vânzărilor comparativ cu rezultatele înregistrate în 2009. Ne aşteptăm ca profitabilitatea companiei să se îmbunătăţească semnificativ comparativ cu anul precedent”, subliniază Sakari Tamminen, preşedinte şi CEO Ruukki. Potrivit datelor oficiale transmise de companie, profitul operaţional al acesteia s-a ridicat la 41 milioane de euro în trimestrul al treilea, ceea ce reprezintă o pondere de 6,6% din vânzările nete.