Ruukki, vânzări cu 30% mai mari în Europa Centrală şi de Est

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 22 Octombrie 2010, Ultima actualizare: 22 Octombrie 2010

Majorarea numărului lucrărilor de renovare pentru acoperişuri a dus la creşterea semnificativă a comenzilor primite de companie.

În al treilea trimestru din 2010, corporaţia Rautaruukki, din care face parte compania Ruukki România, a înregistrat în Europa Centrală şi de Est vânzări de 87 milioane de euro, cu 30% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Per total, vânzările nete ale companiei au atins valoarea de 615 milioane de euro, faţă de 475 milioane de euro în al treilea trimestru din 2009. În primele nouă luni ale acestui an, afacerile companiei în Europa Centrală şi de Est s-au ridicat la 201 milioane de euro, în creştere cu 18% faţă de perioada similară din 2009. În acelaşi timp, în primele nouă luni din 2010 Rautaruukki a înregistrat vânzări totale de 1,76 miliarde de euro, faţă de 1,38 miliarde de euro în anul anterior.

Creştere pe rezidenţial
În cel de-al treilea trimestru al acestui an, comenzile primite de companie au fost cu 40% mai ridicate decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Raportat la primele nouă luni ale anului, creşterea a fost de 30%. La nivelul Europei Centrale şi de Est, a avut loc o creştere susţinută a cererii de produse destinate sectorului rezidenţial, în special ca urmare a lucrărilor de renovare pentru acoperişuri. “Volumul comenzilor pentru acoperişurile destinate segmentului rezidenţial a crescut pe aproape toate pieţele pe care suntem prezenţi. Estimăm până la sfârşitul acestui an o majorare cu 25-30% a vânzărilor comparativ cu rezultatele înregistrate în 2009. Ne aşteptăm ca profitabilitatea companiei să se îmbunătăţească semnificativ comparativ cu anul precedent”, subliniază Sakari Tamminen, preşedinte şi CEO Ruukki. Potrivit datelor oficiale transmise de companie, profitul operaţional al acesteia s-a ridicat la 41 milioane de euro în trimestrul al treilea, ceea ce reprezintă o pondere de 6,6% din vânzările nete.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Ruukki România: Vânzările de acoperişuri merg ca în 2007

În primul trimestru al acestui an, compania a obţinut pe acest segment venituri cu 250% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010. În ciuda perioadei economice dificile,...

citește mai departe
Cum cresc constructorii pe o piaţă aflată în scădere

Deşi datele statistice indică un declin susţinut al volumului de lucrări de construcţii, unele companii de profil reuşesc să se menţină pe plus. În ultimii ani, sectorul construcţiilor s-a...

citește mai departe
Afacerile Ruukki România au crescut cu 18% în 2010

Avansul vânzărilor a fost susţinut de concentrarea pe lucrările de renovare din sectorul rezidenţial. Ruukki România, divizia locală a producătorului finlandez de soluţii metalice Rautaruukki, a înregistrat în 2010...

citește mai departe
Construcţiile noi au generat 20% din vânzările Ruukki România pe 2010

În condiţiile în care proiectele noi au fost puţine, producătorul de profile metalice s-a axat în mod preponderent pe lucrările de renovare. Scăderea activităţii din domeniul construcţiilor a avut...

citește mai departe