Ruukki România: Vânzările de acoperişuri merg ca în 2007

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 4 Mai 2011, Ultima actualizare: 27 Octombrie 2011

În primul trimestru al acestui an, compania a obţinut pe acest segment venituri cu 250% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010.
În ciuda perioadei economice dificile, câţiva jucători de pe piaţa materialelor de construcţii raportează rezultate financiare record. Ruukki România, filiala locală a grupului finlandez Rautaruukki, a anunţat că în primul trimestru al acestui an a încasat din vânzarea de acoperişuri venituri cu 250% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Potrivit reprezentanţilor companiei, această valoare este similară cu cea înregistrată în 2007 – anul în care compania a înregistrat cele mai bune rezultate financiare.

România, de trei ori peste alte pieţe
La nivel internaţional, grupul Rautaruukki a cunoscut în primul trimestru din 2011 un avans al vânzărilor de acoperişuri de circa 86%. Ţările nordice şi cele central-est-europene au raportat cele mai bune rezultate la acest capitol, România atingând însă o valoare triplă a vânzărilor comparativ cu alte pieţe. „Principalii factori care au făcut acest lucru posibil au fost regândirea portofoliului şi adaptarea acestuia la specificul cererii autohtone, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, atât pe segmentul premium cât şi pe celelalte segmente, investiţiile în marketing din ultimii ani şi activitatea intensă a reţelei de peste 150 de distribuitori la nivel naţional”, explică Zoltan Szoke, directorul diviziei de acoperişuri pe România şi Bulgaria. Acesta a precizat că oficialii companiei îşi propun menţinerea acestui ritm de vânzări şi pentru restul acestui an.

Cea mai mare parte a veniturilor încasate din comercializarea de acoperişuri au fost rezultatul unor lucrări de renovare. Szoke spune că o bună parte dintre clienţii care vor să-şi renoveze locuinţele apelează la produse premium tocmai pentru că, după ce au folosit produse ieftine dar care au cedat rapid în timp, vor să aibă acum siguranţa unor lucrări de calitate. La a doua achiziţie, românii preferă adesea să cumpere produse cu pachete de garanţii de până la 50 de ani.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe