Avansul înregistrat de vânzările companiei este mai mare decât majorările consemnate înainte de izbucnirea crizei.
Furnizorul de soluţii metalice Ruukki România, parte a corporaţiei finlandeze Rautaruukki, a anunţat o creştere de 70% a cifrei de afaceri în primele nouă luni din 2011. Acest avans este superior celui înregistrat chiar în perioada de boom de pe piaţa construcţiilor. „Rautaruukki a ales România ca principal hub de producţie pentru divizia Ruukki Construction. Alegerea a avut în vedere şi posibilitatea logistică de a deservi multe ţări din regiune, dar şi potenţialul pieţei locale. La nivel local am livrat mai mult de jumătate din producţie”, explică Marian Pîrvu (foto), Business Manager pentru Europa Centrală şi de Est al Rautaruukki.
Creşterile vânzărilor au fost susţinute de toate diviziile companiei, însă cele mai bune performanţe au fost înregistrate pe segmentul de acoperişuri. În prima parte a anului, spre exemplu, vânzările în acest sector s-au dublat. „Segmentul de componente şi de acoperişuri sunt cele mai active în structura de business şi reprezintă cea mai mare pondere în cifra de afaceri. La acestea se adaugă exporturile şi activitatea pe oţeluri speciale”, completează Pîrvu. În perioada menţionată, exporturile au crescut cu peste 40% comparativ cu anul 2010, chiar dacă ponderea acestora în cifra de afaceri a scăzut, ca urmare a avansului înregistrat per total.
Anul trecut, cifra de afaceri a Ruukki s-a majorat cu 18%, peste nivelul de 10% preconizat iniţial. În ultimii ani, compania a înregistrat creşteri constante ale vânzărilor, de peste 10% anual.
Citeşte şi Duraziv: La zece luni, am depăşit pragul de vânzări estimat pentru tot 2011