Duraziv a vândut în ultimele două luni un volum de adezivi de iarnă suficient pentru termoizolarea a 3.000 de apartamente.
Vânzările de adezivi speciali, destinaţi aplicării la temperaturi joase, au explodat anul acesta, ca urmare a faptului că mulţi clienţi optează pentru continuarea lucrărilor de amenajare şi în timpul iernii. Compania producătoare de materiale de construcţii Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu, a anunţat că, în ultimele două luni, a vândut de patru ori mai mulţi adezivi de iarnă comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cantitate ce ar fi suficientă pentru termoizolarea a 3.000 de apartamente. „În ultimele luni, Duraziv a vândut preponderent produse de acest tip. Clienţii au înţeles că pot apela şi la produse care să poată fi utilizate şi în condiţii aparent nefavorabile construcţiilor. Adezivii de iarnă pot fi aplicaţi şi la temperaturi de până la -5 grade Celsius”, spune George Bocai (foto), director tehnic Duraziv.
Duraziv este, în acest moment, singurul producător din România care comercializează adezivi ce se pot aplica la temperaturi negative. Acest tip de produse au fost dezvoltate folosind o combinaţie de aditivi şi lianţi cu reactivitate mare. Faţă de un adeziv uzual (de vară), care fie ar îngheţa la temperaturi sub 0°C, fie nu s-ar întări absolut deloc, produsele de iarnă se recunosc prin faptul că, odată amestecate cu apa şi aplicate pe perete, se întăresc în circa două-trei ore, iar după 24 de ore deja încep să capete aspectul de uscat.
În primele zece luni din 2011, veniturile companiei de construcţii s-au majorat cu 32,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru întregul an, oficialii Duraziv estimează atingerea unei rate de creştere de 30%, după ce avansul preconizat iniţial se ridica la 25%. În 2010, compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de 2009.