Reconversie în retailul alimentar: hipermarketurile PIC se redeschid sub brandul Succes

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 15 Decembrie 2011, Ultima actualizare: 15 Decembrie 2011

PricewaterhouseCoopers are în plan continuarea strategiei de reorganizare a societăţii PIC S.A., după intrarea acesteia în insolvenţă, la finele lui 2009.

Fostul hipermarket PIC din Craiova a fost redeschis azi sub brandul Succes, de către compania cu acelaşi nume. Acesta este cel de-al doilea magazin din fosta reţea PIC inaugurat de către firma Succes Nic COM, după hipermarketul din Piteşti. „Deschiderea acestui magazin din Craiova confirmă angajamentul firmei Succes de a activa pe segmentul de hipermarketuri, consolidându-şi prezenţa în zona Olteniei. Ambiţia noastră este de a ne crea o reţea de hipermarketuri la nivel naţional şi suntem încrezători că există oportunităţi pe piaţa de retail modern la preţuri accesibile, chiar şi în această perioadă de scădere a consumului”, spune Liviu Şendroiu, administratorul Succes Nic Com.

În prezent, societatea PIC S.A. este administrată de către PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services IPURL din martie 2010, după ce a intrat în insolvenţă la sfârşitul anului 2009. „Prin această redeschidere a magazinului din Craiova, PwC continuă strategia de reorganizare a societăţii, punând în valoare activele acesteia. Nu ne vom opri aici. Suntem în negocieri pentru redeschiderea şi a celorlalte magazine din fosta reţea PIC”, spune Marius Zidaru (foto), director şi liderul Departamentului de Servicii pentru Restructurarea Afacerii din cadrul PwC România. Acesta a precizat că obiectivul PwC constă în valorificarea activelor societăţii în mod optim, asigurând astfel recuperarea pierderilor pentru toate părţile implicate: creditori, furnizori şi angajaţi.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe