Carmen Ghindea a întrebat

Buna seara!

publicat pe 15 May 2020 in categoria Investiții

Va rog mult sa ma ajutati cu o informatie privind un apartament nou aflat încă în garanție, din cauza unui filtru de la centrala, care s-a spart, mi s-a inundat apartamentul, parchetul fiind grav afectat si necesitând schimbarea. Dezvoltatorul a fost anunțat imediat, s-a schimbat filtrul spart, au constatat pagubele, dar ma tot amână cu un raspuns in ceea ce priveste parchetul. Este obligația lor sa schimbe parchetul sau nu intra in atributia lor?
Multumesc! Va rog mult sa ma lămuriți in aceasta problema!

Oferă părerea ta:

Pentru a posta întrebări este necesar să fii autentificat.
Intră în contul tău sau crează-ți un cont nou pe imobiliare.ro

Sfaturi și păreri
1 răspuns de la experți
avatar
Nicoleta Olteanu a răspuns:
18 May 2020
  • imobiliare.ro

Consideram ca raspunsul la intrebarea dumneavoastra se regaseste in clauzele contractuale care reglementeaza garantiile la care sunteti indreptatita si conditiile de acordare a acestora. Tot aici ar trebui sa fie prevazute si termenele in care partile trebuie sa isi indeplineasca obligatiile.
Daca ati incheiat si o asigurare facultativa a locuintei, poate fi de ajutor sa va consultati si cu reprezentanul firmei de asigurari, cu siguranta va va ajuta sa identificati solutia potrivita.
In speranta ca detaliile de mai sus va sunt utile, va dorim o rezolvare cat mai rapida si eficienta a situatiei si va mai asteptam, oricand veti avea nelamuriri cu privire la piata imobiliara din Romania.

Raporteaza

0