Noile magazine activează pe segmentele de food şi fashion şi însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi.
În al doilea trimestru al acestui an, centrul comercial ERA Shopping Park – dezvoltat în Oradea de către dezvoltatorul Omilos Group – şi-a completat lista de chiriaşi cu opt branduri locale active în segmentele de food şi fashion. Magazinele Euphoria Style, Rendez Vous, Expo Fashion Bazaar, Chrome, Celebration, „Delicatese” by Florava, Târgul Ţăranului şi Madam Pondarosa însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi, iar deschiderea lor a necesitat o investiţie de 500.000 de euro. În prezent, gradul de ocupare a proiectului se ridică la 95%, potrivit reprezentanţilor companiei.
La finalizarea sa, la finele anului 2012, ERA Shopping Park va cuprinde aproximativ 78.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale, suprafaţa închiriabilă ridicându-se la 62.500 metri pătraţi. Proiectul este format dintr-o galerie comercială de 7.500 metri pătraţi închiriabili, ce include peste 40 de magazine. Ancore sunt hipermarketul Carrefour (15.100 metri pătraţi), Bricostore DIY (9.592 metri pătraţi) şi Altex Megastore (3.192 metri pătraţi). Acestor chiriaşi li se vor adăuga în perioada următoare Mobexpert (un magazin de 8.000 metri pătraţi) şi un Cinema City (3.000 metri pătraţi). Incluzând peste 70 de magazine, ERA Mall este programat pentru deschidere în toamna acestui an. Dezvoltatorul Omilos îşi propune ca până la finele lui 2012 să investească aproximativ 80 de milioane de euro în proiectul de retail.