Un apartament cu două camere în cadrul complexului poate fi achiziţionat cu 48.000 de euro.
SC Mega Group Construcţii şi Imobiliare are plăcerea să vă invite joi, 11 noiembrie 2010, ora 11.00, la conferinţa de presă dedicată finalizării ansamblului rezidenţial Grunwald (faza 1), din Timişoara. Conferinţa va avea loc la Grunwald, situat în Ghiroda, Calea Lugojului nr. 28 (în spatele reprezentanţei Peugeot), şi va fi urmată de o vizită de prezentare a locuinţelor şi de un cocktail.
Ansamblul a fost început în urmă cu doi ani şi a încercat – prin natura concepţiei şi tehnologiile folosite – să ofere o perspectivă nouă în piaţa imobiliară din Timişoara. În vara anului 2009, vă prezentam o parte finalizată a ansamblului – zona de case cu trei, patru şi cinci camere, angajându-ne atunci ca până la sfârşitul acestui an să dăm în folosinţă şi zona de vile cu apartamente, cu toate amenajările aferente (drum acces, trotuare, parcări, iluminat public, zone verzi).
Iata că, la începutul lunii noiembrie 2010, putem afirma cu toată responsabilitatea:
Ansamblul rezidenţial Grunwald (faza 1) este finalizat, iar primele 17 familii s-au mutat şi se bucură de căldura şi confortul unui cămin nou!
Chiar în vremurile de criză, la Grunwald – calitatea vinde!
Motivul pentru care dezvoltatorul Mega Group Construcţii & Imobiliare, reprezentat de dl. Viorel Miron, preşedinte, a început, în anul 2008, construcţia acestui cartier, a fost dorinţa de a oferi timişorenilor un cartier deosebit, cochet, inspirat din cartierele vieneze întâlnite în călătoriile din Austria (“un sistem de case austriece pentru locuitorii din mica Vienă”).
Aşadar, prima opţiune a fost, evident, calitatea germană şi austriacă, regăsită în aproape toate materialele cu care s-a construit cartierul (plecând de la sistemul complet de cărămizi şi planşee Wienerberger Porotherm şi ajungând la ferestrele Performer, cu feronerie Schuring, la parchet, la uşile de interior Ringo, produse de firma germană Schwering Türenwerk, sau la obiectele sanitare Villeroy&Boch) şi punctată pe alocuri de calitatea indiscutabilă a finisajelor interioare italiene (la gresie, faianţă).
Motto-ul ales de dezvoltator este: “Natură, Tehnologie, Calitate – Casa Ta!”
Şi de la această deviză nu s-a abătut nicio clipă, preocuparea pentru calitate şi atenţia pentru detaliu fiind puncte de pornire în toate etapele derulării proiectului: începând de la proiectare, continuând cu construcţia propriu-zisă şi alegerea materialelor şi a furnizorilor, cu alegerea culorilor şi realizarea finisajelor, apoi cu realizarea tuturor utilităţilor necesare unui cartier select şi civilizat şi terminând cu vânzarea şi consilierea fiecărui client, atât pe partea de finanţare şi relaţionare cu băncile, cât şi pe partea de amenajări interioare.
Şi totuşi, DE CE ansamblul rezidenţial Grunwald-Ghiroda reprezintă ALTCEVA în peisajul imobiliar timişorean?
Câteva argumente ar putea fi:
Construit în spatele reprezentanţei Peugeot din Calea Lugojului, are o localizare de invidiat: în natură, alături de pădurea Bistra din Ghiroda, însă foarte aproape de oraş, la doar nouă minute de centru, şi, în plus, cu acces direct la centura oraşului, şi la doar trei minute de hipermarketul Real 3.
Structura cartierului este de inspiraţie occidentală, având diferite soluţii de locuit:
– apartamente cu două sau trei camere, în vile cu o curte proprie împrejmuită, cu loc parcare/garaj (preţ de la 48.000 de euro)
– case cu trei, patru, cinci camere, cu/fără garaj (preţ de la 94.000 de euro), cu toate utilităţile funcţionale 100%: apă, canalizare de la oraş, gaz, curent electric, fibră optică.
Pe lângă toate facilităţile legate de drumurile asfaltate, trotuarele pavate, iluminatul stradal, ansamblul oferă un confort suplimentar locatarilor – prin spaţiile verzi amenajate (30% din suprafaţa cartierului) – sau oaspeţilor acestora – prin locurile de parcare comune pavate.
Dezvoltatorul a împletit, la construcţia ansamblului, tehnologia germană cu mult suflet şi pasiune, spre binele comunităţii cartierului.
Aşadar, reţeta succesului în timp de criză: calitatea şi tehnologia germană, îmbinate cu liniştea naturală a zonei şi cu oferte de preţ competitive, au făcut ca locuinţele să se vândă “de la sine”.