În cadrul ceremoniei vor fi înmânate 23 de titluri către consultanţi, dezvoltatori, bănci, arhitecţi, case de avocatură sau retaileri.
Pe 19 mai se vor acorda la Bucureşti (hotelul Athenee Palace Hilton) Premiile în Real Estate pentru Europa de Sud-Est, eveniment organizat de publicaţia internaţională EuropaProperty. La ceremonie vor lua parte companii şi specialişti de top din piaţa imobiliară locală şi regională. „Sunt încântat să urez bun-venit la cea de-a şasea ediţie a Premiilor în Real Estate pentru Europa de Sud-Est acestui grup de profesionişti de succes. Sponsorii, participanţii şi membrii juriului sunt cu toţii reprezentanţi de top ai pieţei europene şi sud-est europene, ceea ce confirmă faptul că acest eveniment reprezintă un punct de referinţă pentru industrie”, subliniază Craig Smith, directorul şi fondatorul publicaţiei EuropaProperty.
„Greii” din industrie, sub lupa juriului
Premiile vor fi acordate pe 25 de categorii, printre care se numără: developerul office al anului, developerul rezidenţial al anului, cea mai bună agenţie de retail, office, rezidenţială sau de industrial, cea mai bună bancă sau casă de avocatură, cel mai bun proiect office, de retail, rezidenţial sau industrial, cel mai bun arhitect sau cel mai bun retailer. Pentru a decide câştigătorii la aceste categorii, organizatorii evenimentului au avut de ales dintr-o masă de 300 de companii şi proiecte nominalizate, dintre care au selectat 171 de semifinalişti. Printre companiile de consultanţă ce ar putea fi premiate la mai multe categorii în cadrul evenimentului se numără: CB Richard Ellis, Coldwell Banker, Colliers International, DTZ, Cushman&Wakefield, Jones Lang LaSalle, King Sturge, The Advisers/Knight Frank.
Pentru categoria „Proiectul anului” vor concura câştigătorii din sectoarele de birouri, retail, industrial şi rezidenţial. Proiectele vor fi notate în funcţie de design, calitatea construcţiei şi eficienţa clădirii, localizare, respectarea standardelor de protecţie a mediului, precum şi succesul din punct de vedere comercial.
Titlul de „Compania anului” va fi acordat unuia dintre dezvoltatorii sau agenţiile câştigătoare pe cele patru segmente ale pieţei. Companiile vor fi evaluate în funcie de contribuţia generală a acestora la ansamblul pieţei, în funcţie de succesul lor comercial, de conducere şi de cota de piaţă.