Principalul portal imobiliar din Romania, www.imobiliare.ro, va organiza in perioada 21-27 iunie prima editie a proiectului Imosfera, primul targ imobiliar virtual din Romania. Targul isi propune sa adune ansamblul cererii de pe piata imobiliara din Romania si se adreseaza in exclusivitate utilizatorilor de internet in cautarea unei locuinte, indiferent de locul fizic in care se afla.
Prima editie se va concentra cu precadere asupra ofertei rezidentiale din ansamblurile noi din Bucuresti, dar sunt vizate si alte orase mari din tara.
In cele 7 zile ale expozitiei virtuale, organizatorii mizeaza pe atragerea a unui numar de 30 de proiecte rezidentiale.
“In spatele proiectului Imosfera sta ideea de a-i apropia pe vanzatori de ansamblul cumparatorilor. Diferentele fata de un targ traditional sunt semnificative, pornind de la investitie, care se va situa in jurul sumei de 15.000 de euro si incheind cu rezultatele, la prima editie asteptam cel putin 65.000 de vizitatori unici”, explica Adrian Erimescu, director general www.imobiliare.ro.
Conceptul imobiliare.ro pastreaza avantajele unui targ traditional la care adauga plusurile specifice mediului online.
Imosfera va reda atmosfera vie specifica unui targ traditional, cu spatiu expozitional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe.
Mai mult, un accent deosebit va fi pus pe facilitarea contactului direct intre vizitatori si expozanti printr-o platforma de chat.
Costurile de participare, productie, logistica si resurse umane vor fi reduse cu cel putin 50%.
In plus, conceptul permite masurarea unor indicatori cantitativi si calitativi specifici de performanta in vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor: numar vizitatori stand, perioada petrecuta in stand, timp vizualizare materiale promotionale, numar contacte directe etc.
Pachetul pentru expozanti include posibilitatea de a alege intre doua modele diferite de stand din punct de vedere al designului.
Pachetul va include optiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini si planuri, transpunerea materialelor de prezentare in format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii si rapoarte complete de masurare a performantei in perioada targului si post-targ.
Articol preluat de pe bloombiz.ro