Povești de business și de viață. Interviu cu Cătălin Priscorniță, CEO și fondator BLITZ

scris de Corina Sfia in categoria Ştiri imobiliare, Subiectul lunii
Publicat pe: 31 Iulie 2024, Ultima actualizare: 07 August 2024

Provine dintr-o familie în care principiile simple și sănătoase învățate acasă sunt pilonii pe care își sprijină viața de adult. A muncit de mic copil și continuă și astăzi să muncească cu o ambiție ascensională, dată de vitalitate și energie. Deși era pe punctul de a deveni preot, destinul l-a purtat către un alt drum, devenind unul dintre cei mai apreciați oameni din imobiliarele din România. Această apreciere se reflectă în numeroasele distincții pe care Cătălin Priscorniță (39 de ani) le primește pentru compania pe care a fondat-o în urmă cu 14 ani – BLITZ.

Astăzi, Cătălin povestește cum și-a croit drumul într-un domeniu în care a pornit de la zero, în care a învățat din greșelile altora și a descoperit cum poți reuși în afacerile imobiliarelor. “Da, energia asta o am de când mă știu. Eu am 39 de ani și de când m-am născut, am avut această energie specifică omului care vrea să facă treabă. În primii ani de viață am căutat să îmi rezolv problemele, știu eu, de supraviețuire, să zic așa, la nivel de hrană și de alte lucruri de care am avut nevoie, pentru că, se știe, provin dintr-o familie săracă financiar, dar bogată spiritual. Și acolo am învățat bunele repere despre cum să călătoresc în această viață.”

A pornit de la zero în imobiliare, muncind uneori fără a fi plătit. A învățat din greșeli și a obținut o șansă de a lucra într-o mare companie imobiliară din Cluj, unde a observat atât bunele, cât și relele din domeniu.

În cel mai nou interviu Imobiliare.ro Talks, Cătălin Priscorniță povestește întâmplări de viață – unele pline de umor în care prin inventivitatea și creativitatea caracteristică, reușește să transforme “banii cash” în “bani gheață.”

Întrebare: “Este adevărat că ți-ai ținut banii la congelator în loc de carne atunci când ai început să câștigi mai mulți bani?”

Răspuns: “ Da, m-am prins că acolo nu caută hoții și am început să-i înghesui între folii de staniol. Dar nu i-am ținut foarte mult, pentru că imediat au venit planurile de dezvoltare BLITZ și am scos toți banii din congelator și am pariat tot pe creștere. Și știi cum e în viață: când pariezi pe o singură carte, de obicei este cartea succesului.”

În urmă cu 14 ani, antreprenorul a fondat compania BLITZ. Vezi AICI interviul.

 “Ceea ce m-a ghidat în toți acești ani este faptul că întotdeauna m-am pus în locul persoanei din fața mea, indiferent că a fost client, agent imobiliar, manager sau angajat. (…) Astăzi, compania promovează un sistem care nu se bazează doar pe talente, ci pe un set de competențe și suport organizat, permițând chiar și persoanelor obișnuite să prospere.

În BLITZ, noi am creat platforme educaționale pe care le oferim agenților pentru a avea rezultate în maxim o lună, două, hai, maxim trei luni. Avem un marketing centralizat pentru ei, ca să nu își bată capul cu ce înseamnă proprietăți, cereri și așa mai departe. Zicem noi că o facem eficient și avem mulți alți diferențiatori. Avem niște valori în care credem, o viziune clară, o misiune clară, o cultură organizațională și un climat organizațional funcțional orientat spre performanță, și o relație intraprenorială transparentă, în care, în orice moment, atât partenerul meu, brokerul, cât și eu știm cât câștigăm și cât pierdem în acest business. Privim totul ca pe o afacere, inclusiv cât pot să câștig dacă deschid o franciză imobiliară.”

Antreprenorul subliniază importanța motivației, competențelor și iubirii pentru oameni în succesul unui agent imobiliar, menționând și dificultățile întâmpinate, cum ar fi mentalitatea de angajat versus cea de intraprenor.

“Broker imobiliar de succes? Ce lipsește în piața de imobiliare din România sunt competențele certificate, și la asta lucrăm noi: să certificăm competențe pe profiluri de aptitudini, competențe certificate pentru brokeri imobiliari. Pentru asta facem școli și lucrăm în această zonă pentru a dezvolta competențe certificate care să permită controlul procesului de vânzare ca broker imobiliar și să nu faci tranzacții ‘la noroc’.”

Urmărește aici varianta completă a interviului.

Corina Sfia, jurnalist de profesie, are o experiență de peste 16 ani în audio-vizual, comunicare și content marketing. S-a alăturat echipei Imobiliare.ro în anul 2021, iar în prezent este Video Content Manager și MC for events.

Părerile cititorilor
1 părere
  • marinela jurca

    Mulțumesc !!!!

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și