Nu sunt interesat de branduri in sensul definitiei – o promisiune care
trebuie tinuta – ceea ce ma intereseaza este reactia, actiunea celui
din spate; ce zice, ce crede. Cit de real si pe faza este. Un brand
este limitat. Nu are personalitate si multipla fatetare. Una peste alta, este ceva nenatural sa interfatezi pseudo emotional cu un brand impersonal… In fond in spate se afla intotdeauna o persoana care joaca un rol dupa o partitura relativ rigida.
Daca tot am terminat (sau aproape terminat ca mai am un singur apartament) cu Urban Spaces, proiectul castigator al Anualei de arhitectura 2014, am zis sa nu-mi stric obicieiul...
citește mai departeSecretul lui Polichinelle…….Traversam una din cele mai framintate perioade ale istoriei. Regulamentul Organic,revolutia pasoptista,razboiul de independenta, primul razboi mondial ,criza din ’29-’33,dictatul de la Viena, al doilea razboi mondial,colectivizarea,dictatura...
citește mai departeZenon a fost un antic philosof grec…Sa luam aminte .Dreptul de trecere (de exemplu pe holul sau casa scarii din bloc) da cumva drept de ocupare continua sau regulata...
citește mai departe“Prietenii” pot fi precum cartile intr-o biblioteca: unele le citesti iar altora le sti doar titlul, ceea ce te face sa le deschizi doar atunci cind ai nevoie.”Prietenii” sunt...
citește mai departeIntelepciunea bucatarului:morcov,oua,porumb si cafea … Inainte de plecarea baiatului sau in lume tatal, care era bucatar,i-a spus: “Ai grija cu cine ai de-a face, caci oamenii sunt tare diferiti:...
citește mai departe