Dupa implementarea unor planuri guvernamentale de “resuscitare” a diferitelor sectoare ale economiei, piata de real estate se afla intr-un moment cheie in care cei mai importanti actori imobiliari, ce stabilesc trendul pentru urmatorul trimestru, isi definitiveaza strategia de marketing.
Acestia decid in aceasta perioada asupra canalelor media optime, capabile sa le ofere vizibilitate sporita intr-un mod bine targetat, adresata doar persoanelor direct interesate de achizitia unei locuinte.
Drept dovada a “pregatirilor” de toamna ce au loc pe piata imobiliara este faptul ca, desi nu s-a terminat perioada concediilor, la primul targ imobiliar al toamnei 2009 majoritatea standurilor sunt deja subcontractate.
Dezvoltatorii pastreaza inca tacerea referitor la nivelul la care au ajuns preturile la momentul actual, caci inca elaboreaza oferte cat mai atractive menite a fi lansate in premiera in cadrul Targului National Imobiliar.
TNI-ul va avea loc in perioada 24-27 septembrie in incinta Palatului Parlamentului, mai exact in Sala Unirea, fiind singurul eveniment organizat pe masura si la nivelul cerut de exigentele pietei imobiliare si de oferta specifica.
Premii, discounturi si proprietati imobiliare cu preturi greu de refuzat, alaturi de surse si solutii concrete de finantare, in timp ce expozantilor prezenti in cadrul evenimentului li se garanteaza atragerea de public targetat-direct interesat de sectorul imobiliar.
Material publicitar
Articol preluat de pe bloombiz.ro