Sau “toplessul – ultima sansa a dezvoltatorilor in fata crizei imobiliare”… Doar cateva dintre titlurile pline de substanta ale jurnalistilor romani plini de zel. “Socul” sau “surpriza” sunt cuvinte normale in vocabularul media, dar in momentul in care le folosesti doar pentru a imprastia cu noroi devin deja lipsite de ratiune. Din exterior este usor sa vorbesti negativ, ca jucator insa in aceasta piata imobiliara “dezgolita de prejudecati” realizez puternic ca este nevoie de un puseu psihologic pozitiv (nu o spun numai eu, au spus-o Isarescu si altii inainte). Nu o fi piata imobiliara motorul economiei, dar cu siguranta este un factor important de reviriment al acestei economii infundate.
Dupa participarea la acest targ imobiliar realizez ca inca suntem dominati de acesti pseudo-investitori a caror viziune ingusta de marketing se limiteaza la bilete la loto si sani dezgoliti. By te way, sunt curios cate neveste si-au lasat sotii sa se intereseze de oferta de apartamente mignone, complet utilate si cu balcoane mari ale colegilor nostri norvegieno-israelieni care traiesc o adevarata aventura “imobiliara” aici in Romania.
Totusi, tovarasi jurnalisti, de la a condamna atitudinea acestor domni si pana la a lua interviuri fetelor dezgolite care populau respectivele standuri standuri “imobiliare” este distanta mare. La intrebarea domnilor jurnalisti, de la o distanta de 20m am putut descifra pe buzele acestor domnisoare: “Pe fondul contextului economic mondial, consider ca piata imobiliara din Romania s-a constituit intr-o elucubratie cu un proeminent caracter exhaustiv dominata de o efervescenta decadenta”…. gen! Domnilor jurnalisti, probabil la presiunea superiorilor care va ameninta cu remanieri si scaderi salariale ati inceput sa va legati de orice frantura de lumina. Probabil asa ati observat abdomenul fetelor dezgolite pe care statea imperios pictat: “Cu noi aveti o sansa!”:)
victor
fara menajamente 🙂