Pentru 2012, sucursala locală îşi propune atingerea unui ritm de creştere de două ori mai mare comparativ cu targetul la nivel global.
În perioada 2009-2011, veniturile înregistrate de Ruukki România (parte a corporaţiei finlandeze Rautaruukki) s-au dublat. Potrivit reprezentanţilor companiei, ţara noastră se numără printre pieţele cu cele mai bune rezultate în perioada de criză. În 2011, vânzările companiei pe plan local au consemnat un avans de 70%, în contextul în care, la nivel global, creşterea s-a situat la doar 16%. „Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Ruukki România, divizia de aici înregistrând un număr mare de comenzi pe fiecare segment pe care este activă. Am fost implicaţi în amenajarea unor proiecte ample de retail, a unor arene sportive şi de asemenea am înregistrat un avans considerabil al vânzărilor de acoperişuri”, spune Marian Pîrvu, Business Director Building Components pentru Europa Centrală şi de Est.
Pentru anul în curs, Ruukki România îşi propune să atingă o creştere a vânzărilor de minimum 10% faţă de 2011. Spre comparaţie, la nivel global, grupul finlandez mizează pe un avans de doar 5%. În primul trimestru financiar al acestui an, Ruukki a consemnat pe plan mondial un plus de 4% la capitolul vânzări, până la nivelul de 699 milioane de euro.