Hipermarketul Auchan s-a numărat printre cele mai populare „destinaţii”.
După inaugurarea ansamblului urbanistic Palas Iaşi, ce a avut loc joia trecută, acesta a înregistrat un trafic de peste 500.000 de persoane în primele cinci zile de funcţionare, potrivit datelor transmise de reprezentanţii companiei dezvoltatoare, Iulius Group. Auchan, hipermarketul-ancoră al proiectului, a atras la rându-i un flux de 140.000 de clienţi în acest răstimp. Apogeul de trafic la nivelul întregului ansamblu, respectiv 130.000 de persoane, a fost atins duminică, 3 iunie. Potrivit oficialilor Iulius Group, printre persoanele care au trecut pragul Palas Iaşi s-au numărat atât ieşeni, cât şi locuitori ai judeţelor învecinate sau ai altor zone ale ţării (Timişoara, Argeş, Prahova, Cluj, Maramureş, Bucureşti) sau chiar vizitatori din Republica Moldova.
Deschis în urma unei investiţii de 265 de milioane de euro, Palas Iaşi cuprinde atât o componentă de birouri (trei clădiri de clasa A, funcţionale din toamna lui 2010), cât şi una de retail (Palas Mall, cu o suprafaţă închiriabilă de 54.200 de metri pătraţi şi 170 de magazine, şi Palas Shopping Street, cu spaţii comerciale de 6.300 de metri pătraţi şi 25 de magazine) şi una hotelieră (unităţi hoteliere de patru stele). Pe partea de petrecere a timpului liber, ansamblul include un cinema multiplex cu 10 săli, un food court cu 1.300 de locuri, o grădină publică, un lac, patinoar sezonier, amfiteatru în aer liber etc.