OTP Bank Romania incepe o campanie pentru creditele ipotecare in euro, la o dobanda de 4,99%

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 28 Aprilie 2010, Ultima actualizare: 28 Aprilie 2010

OTP Bank Romania a lansat o campanie de promovare a creditului de nevoi personale cu ipoteca si a celui ipotecar pentru achizitii, oferind o dobanda promotionala pentru primul an de 4,99%, la imprumuturile in euro, au anuntat miercuri reprezentantii bancii, informeaza NewsIn.

Campania se va desfasura pana in 12 iunie, iar clientii care achizitioneaza un credit in aceasta campanie vor beneficia de internet-banking pana la sfarsitul anului.

Dupa perioada promotionala de 12 luni, OTP Bank Romania va percepe o dobanda calculata pe baza dobanzilor interbancare (Euribor) la trei luni, la care se va adauga o marja de 4,33%.

In prezent, dobanda promotionala reprezinta tocmai Euribor la trei luni plus marja de 4,33%.

“Sunt convins ca daca Euribor se va duce in sus, bancile vor scadea marjele […] Este foarte posibil, daca Euribor va sari substantial, OTP va ajusta marja tocmai pentru a sustine clientul”, a spus directorul pentru retea si vanzari al OTP Bank Romania, Gabriel Cretu.

Pe de alta parte, dupa primul an, clientul va avea posibilitatea sa isi aleaga o perioada de gratie, de maximum 3 luni, in care sa plateasca o suma mica la creditul luat, de 15 euro, sprijinind astfel clientii care se confrunta cu dificultati financiare.

Reprezentantii OTP Bank Romania estimeaza ca vor acorda 5-10 credite de acest tip pe luna, pe fiecare unitate, ceea ce inseamna o scadere la jumatate fata de vara anului 2008.

Banca are in prezent 106 unitati, dar vrea sa ajunga la circa 200 de unitati , nivel considerat optim si care ar putea fi atins in 3-4 ani.

“Nu mai discutam despre aceeasi cerere, mai ales cerere solvabila ca in urma cu cativa ani. De aceea, batalia este mai crunta pentru banci. Acum sunt ferm convins ca comportamentul oamenilor s-a schimbat dramatic dupa aceasta criza. Oamenii sunt mult mai responsabili acum, iar portofoliul de credite constituit acum va fi mult mai sanatos”, au explicat oficialii bancii.

De asemenea, Gabriel Cretu a subliniat ca banca se asteapta la “o crestere sanatoasa, mai ales ca directorii de sucursale sunt mult mai pregatiti pentru banking-ul european, tocmai pentru ca am trecut prin aceasta perioada de criza”.

La inceputul anului, directorul general al OTP Bank Romania, Laszlo Diosi, mizeaza in acest an pe o crestere cu 7-10% a volumului de credite pe ansamblul sectorului bancar romanesc, in contextul in care se asteapta la o crestere economica conform cu estimarile.

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe