Un producător autohton își suplimentează gama de produse cu o linie proprie de decorațiuni, special concepută pentru publicul din țara noastră.
Te-ai mutat în casă nouă sau te gândești la reamenajare a celei actuale? Dacă da, cu siguranță că nu ai nevoie doar de mobilă nouă, ci, în primul rând, de… inspirație!
Cristian Rusu, proprietarul grupului Rus Savitar și Casa Rusu
Pentru aceasta, o vizită la cel mai nou punct de lucru al Casa Rusu îți poate fi de folos. Compania de retail a producătorului autohton de mobilier Rus Savitar a (re)deschis săptămâna trecută magazinul din cadrul centrului comercial Vitantis Shopping Center, din sudul Bucureştiului. Aceasta este cea de-a 30-a unitate din reţeaua Casa Rusu şi a 18-a proprie (restul de 12 fiind francize).
„Noul magazin Casa Rusu va fi deschis publicului începând cu data de 7 iulie şi prezintă un concept nou, fiind primul Super Store din reţeaua noastră şi, în acelaşi timp, cea mai mare locaţie. De asemenea, noul concept cuprinde o zonă vastă dedicată produselor pentru amenajarea casei, cât şi decoraţiuni şi obiecte de uz casnic din gama proprie Cassima. Investiția pentru extinderea şi reamenajarea noului magazin s-a ridicat la 1,5 milioane de euro şi estimăm că cifra de afaceri a Casa Rusu Vitantis va fi de 3 milioane de euro, până la finele anului în curs.”
Cristian Rusu, proprietarul grupului Rus Savitar și Casa Rusu
Potrivit lui Cristian Rusu, proprietarul grupului Rus Savitar, unitatea din Vitantis a fost deschisă, pentru prima dată, în anul 2010, pe o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi, pentru ca în februarie 2016 să fie închisă pentru reamenajare şi extindere. Odată cu finalizarea acestui proces, noul magazin se întinde pe o suprafaţă de 6.000 de metri pătraţi, 2.000 de metri pătraţi fiind alocaţi produselor de amenajare şi decorare a locuinţei.
În martie anul trecut, odată cu deschiderea unui punct comercial în cartierul Colentina, din Capitală, reprezentanții Casa Rusu au lansat brandul propriu de decorațiuni și obiecte de uz casnic, sub numele Cassima – o gamă special concepută pentru nevoile și gusturile românilor. Tot atunci, reprezentanții companiei au lansat și noul concept de magazin, având în centru idei concrete de amenajare a locuinței (foto), spre inspirația clienților.
Proprietarul Casa Rusu își propune ca, până la finalul anului 2017, să deschidă alte trei magazine sub conceptul Super Store, în Timişoara, Cluj-Napoca şi Braşov. „Pentru anul în curs, odată cu inagurările de noi locaţii, estimăm că business-ul companiei va avea un avans de circa 20%, ajungând la peste 51 de milioane de euro, după ce în 2015 s-a situat la 43,7 milioane de euro”, spune acesta.
Citește și: În dulcele stil (contemporan) românesc: idei de design 100% autohtone!