Primarul general Sorin Oprescu a spus, miercuri, ca lucrarile la primele trei module ale autostrazii suspendate vor incepe in 2010 si vor fi finalizate in 2011, iar la restul proiectului se va lucra de anul viitor.
Primarul Capitalei a prezentat, miercuri, planurile autostrazii suspendate, aratand ca aceasta va avea mai multe module. Oprescu a precizat ca lucrarile la primele trei module, care reprezinta parte de nord-est si nord-vest a autostrazii suspendate, vor incepe in acest an, urmand sa fie finalizate in 2011, conform Mediafax.
Astfel, primul modul al autostrazii suspendate va face legatura dintre viitoarea autostrada A3 Bucuresti – Ploiesti si Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, strada Avionului si Bulevardul Aerogarii. Cel de-al doilea modul va cuprinde lucrari pe Bulevardul Aerogarii, strada Elena Vacarescu, se va intersecta cu DN1 trecand prin Bulevardul Poligrafiei si Calea Grivitei, iar cel de-al treilea modul va cuprinde lucrari in Calea Grivitei, Calea Giulesti, va continua in spatele Lacului Morii si va ajunge pe autostrada A1 Bucuresti-Pitesti.
Aceasta prima parte a lucrarilor la autostrada suspendata va avea o lungime cuprinsa intre 7,5 si 11 kilometri.
Edilul sef al Capitalei a adaugat ca lucrarile la partea de sud-est si sud-vest a autostrazii suspendate vor fi incepute in cursul anului viitor.
Totodata, Oprescu a precizat ca inceputul lucrarilor la autostrada suspendata in partea de nord a Capitalei are legatura atat cu finalizarea lucrarilor la Pasajul Basarab, cat si cu inceperea lucrarilor la proiectul Ministerului Transporturilor privind autostrada Bucuresti-Ploiesti.
Primarul Capitalei a mentionat ca pentru realizarea modulelor sunt necesare o serie de alte lucrari de infrastructura pe strazile adiacente marilor bulevarde.
In acest sens, Oprescu a dat ca exemple proiectul de largire a strazii Avionului si realizarea Pasajului Doamna Ghica – Chisinau, precum si supralargirea Soselei Petricani.
In privinta finantarii lucrarilor la modulele autostrazii suspendate, Oprescu a spus ca “in hotararea de consiliu pentru autostrada suspendata vor fi trecuti indicatorii economici pe fiecare modul in parte, costurile urmand a fi trecute atat cu bani de la bugetul local, cat si cu bani dintr-un parteneriat public-privat”.
Banii necesari acestor lucrari urmeaza sa fie inclusi in bugetul municipalitatii care va fi supus pentru aprobare Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
“Toate lucrarile pe care le-am prezentat vor incepe anul acesta. O parte vor fi terminate in cursul anului, iar cele mai multe anul viitor. Imi cer scuze de pe acum pentru eventualul disconfort provocat de lucrarile pe care le vom demara”, a mai spus Sorin Oprescu.
Articol preluat de pe bloombiz.ro