Întâlnirea va avea loc la Hotel Novotel, Bucureşti, pe data de 3 iulie.
Dragi membri şi nu numai,
Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) vă invită la ultimul eveniment de pregătire profesională continuă (CPD – Continuing Professional Development) dinaintea vacanţei de vară, în cadrul căruia vom discuta despre rolul şi diferitele aspecte ale ceea ce numim „Strategic Corporate Facility Management” (Administrarea strategică a proprietăţii la nivel de corporaţie).
Când: Marţi, 3 iulie 2012, de la ora 18:30 (sosirea de la ora 18:00)
Unde: Centrul de Conferinţe din cadrul hotelului Novotel (mezanin), de pe Calea Victoriei, Bucureşti.
Ca de obicei, participarea la acest eveniment va aduce un plus la pregătirea voastră continuă pe plan profesional. Prezentările vor fi susţinute de:
– Simone Favat, Country manager la ATALIAN România, care va vorbi despre „Rolul serviciilor de administrare a proprietăţii în managementul la nivel de corporaţie”;
– Raluca Năstase şi Victor Constantinescu, ambii parteneri la casa de avocatură Biriş Goran, care vor discuta despre “Aspectele contractuale în dobândirea şi derularea serviciilor de facility management”.
Planificarea şi luarea unor decizii ce ţin de administrarea strategică a proprietăţii la nivel de corporaţie implică o analiză atentă a viitorului organizaţiei din care faceţi parte, a clădirilor în care aceasta îşi desfăşoară activitatea, precum şi o trecere în revistă a cerinţelor, beneficiilor, şi eventualelor riscuri. Totodată, va trebui să identificaţi soluţiile disponibile şi, în cele din urmă, să vă concentraţi atenţia asupra membrilor organizaţiei, pentru ca apoi să obţineţi aprobarea comitetului de conducere pentru planul de implementare.
Însă cei mai mulţi factori de decizie din acest domeniu sunt adesea prea ocupaţi cu sarcinile profesionale de zi cu zi, cu provocările pe plan comercial sau la nivel de producţie, cu politicile de marketing, de resurse umane sau de customer service. Nu e de mirare aşadar că procesul de planificare şi de luare a unor decizii în ceea ce priveşte serviciile de facility management sunt luate în ultima clipă.
.
Iată o situaţie ce se regăseşte pretutindeni în lume. Resursele financiare sunt limitate. Termenele de realizare a diverselor proiecte sunt din ce în ce mai scurte. Cerinţele de funcţionalitate a spaţiului, flexibilitatea contractuală, confortul personalului şi calitatea mediului de lucru ar trebui să fie priorităţi incontestabile. Cerinţele privind dezvoltarea sustenabilă şi trendul construcţiilor „verzi” pun şi mai multă presiune asupra agendei de lucru a departamentelor de facility management, în vreme ce, la nivel general, costurile companiei trebuie reduse an de an.
Acest eveniment de dezvoltare continuă vrea să atingă şi să clarifice subiecte precum: Care sunt cele mai bune metode de a asigura şi creşte performanţa serviciilor de facility management? Cum poate fi îmbunătăţită satisfacţia „clienţilor” interni şi externi? Cum puteţi atinge rezultate semnificative şi măsurabile?
Numărul participanţilor este limitat, aşa că vă rugăm să vă înregistraţi prin trimiterea unui e-mail către Anna Orcsik (Regional Manager al RICS pentru Europa Centrală şi de Est), la [email protected], până la data de 27 iunie 2012.