Comparativ cu acum zece ani, gusturile celor care își doresc să investească într-o asemenea proprietate s-au schimbat, în strânsă corelație cu tendințele din domeniul turistic.
Pe segmentul locuințelor de vacanță de pe litoralul românesc poate fi observată, în momentul de față, o creștere atât a cererii, cât și a bugetelor alocate pentru achiziții, susține unul dintre dezvoltatorii imobiliari de profil. „În ultimii ani, am putut observa tendința de a investi într-o casă de vacanță pe litoral. Viitorii locuitori sunt dispuși acum să investească sume mult mai mari pentru că știu că o fac pentru ei și pentru experiența lor de relaxare. Ce înseamnă această experiență? Un client care preferă o locuință într-un ansamblu rezidențial de lux nu își dorește doar un simplu apartament, ci o întreagă gamă de servicii”, explică Emanuel Poștoacă, fondator Nordis Group.
Astfel, dacă în urmă cu un deceniu nu foarte mulți turiști ar fi ales un sejur la un hotel de cinci stele, tot mai mulți români pun preț pe confort și calitatea serviciilor când vine vorba de cazarea aleasă pentru petrecerea concediilor. „Tocmai de aceea, ansamblurile de lux ca Nordis Mamaia 5***** nu mai sunt privite ca opțiuni doar pentru o anumită categorie, pentru celebrități sau pentru persoanele care au statut financiar ridicat. În prezent, o mare parte din turiștii români preferă serviciile hoteliere complete de cinci stele, care să le asigure toate facilitățile și un confort crescut”, subliniază oficialii companiei.
O oportunitate inedită: investiția într-o cameră de hotel!
Nordis Group are în portofoliul său ansamblul imobiliar de lux Nordis Mamaia, proiect aflat momentan în dezvoltare pe litoralul românesc. Programat spre finalizare în anul 2021, acesta presupune, potrivit estimărilor, o investiție de aproximativ 90 de milioane de euro. Complexul include atât o componentă propriu-zis rezidențială (constând în 330 de apartamente), cât și una hotelieră (730 de camere).
Compania oferă investitorilor interesați o oportunitate inedită pentru piața autohtonă, anume posibilitatea de a achiziționa nu doar un apartament, ci chiar o cameră de hotel – aceasta din urmă poate fi folosită de către proprietar timp de o săptămână pe an, urmând ca, în rest, să fie admionistrată și închiriată de către dezvoltator. Fiecare proprietar va primi, astfel, o chirie lunară fixă, fără a avea grija întreținerii imobilului, contactului cu turiștii sau a perioadelor fără flux de clienți.
„Conceptul Nordis Mamaia 5*****, încă de la început, a fost gândit să ofere toate serviciile necesare clienților, fără a mai fi nevoie ca aceștia să apeleze la variante externe. Acest lucru nu numai că le oferă un sentiment de relaxare, dar îi și determină să câștige mai mult timp pe care îl pot folosi pentru atingerea un nivel permanent de confort și liniște.”
Emanuel Poștoacă, fondator Nordis Group
Plajă proprie de 10.000 de metri pătrați
Printre facilitățile oferite de ansamblul imobiliar se numără un SPA de peste 3.200 de metri pătrați (cu saune și piscine), o plajă proprie de 10.000 de metri pătrați, mai multe restaurante și cafenele, un cinematograf VIP, o galerie comercială premium, săli de conferință, o clinică medicală, sală de fitness și spații de joacă pentru copii.
„Un hotel care își dorește să aibă cinci stele trebuie să respecte numeroase reguli și criterii stricte. Toate converg în scopul final de a oferi clientului o experiență completă. Aici vorbim de design, planul arhitectural al camerelor, dar și facilitățile de lux oferite. Pe litoralul românesc, în momentul de față, nu există un număr mare de hoteluri de cinci stele care să includă și facilități pe măsură. Cu ajutorul clienților care vor trece pragul și investesc încrederea lor în noi, ne propunem să devenim un ansamblu de referință la nivel național și suntem încrezători că vom face asta prin servicii la calitate internațională.”
Emanuel Poștoacă, fondator Nordis Group