Ziua de Inovatie a trade show-ului Zilele Biz prezinta cativa dintre cei mai valorosi oameni de strategie. comunicare si design si acele companii care pun inovatia in centrul motorului de crestere a afacerii. Ziua de Inovatie are loc in data de 25 noiembrie 2009 iar programul include doua lansari exclusive, 16 invitati si sase sesiuni de conferinte si workshopuri.
Cine sunt Inovatorii?
Un inovator al zilei este regizorul Cristi Puiu, care vine in Ziua 3 pentru a lansa editia de lux a filmului “Moartea domnului Lazarescu”. Cristi va fi invitatul sesiunii “Puterea Designului” de la ora 11.00, sesiune ce prezinta filozofia designului din perspectiva designerilor de produs, de identate de brand, arta cinematografica si arhitectura. Lansarea reprezinta o exclusivitate ZileleBiz. Alaturi de Cristi vor mai sustine prezentari in aceeasi sesiune Irina Wagner, Partener Asociat, Wagner Arte Frumoase si Povesti, Daniela Nedelschi, Deputy Creative Director & Head of Art Direction, Saatchi & Saatchi, Cristian Urucu – Director de produs, Romcar.
Tot o exclusivitate a Zilei de Inovatie este lansarea Krab Krawler, sistemul unic de monitorizare a activitatii pe Twitter prezentat de Kaspersky Lab, partenerul evenimentului. Krab Krawler analizeaza milioane de tweeturi postate zilnic si blocheaza orice virusi si tentative de spam asociate cu acestea.
Teodor Frolu, Managing Director la DC Communication, vine ca invitat al sesiunii de Design in calitate de arhitect care a restaurat cladirea Bursei de Marfuri. Despre Design si noul sau proiect urban “Uranus Rahova“, doar in sesiunea 2 de la Ziua de Inovatie.
Nokia, 3M, HP, eRepublik – companii care pun inovatia in centrul strategiei de business – demonstreaza cum aceasta reprezinta un motor de crestere si care sunt efectele integrarii inovatiei asupra afacerilor, mergand de la impactul asupra brandurilor pana in extrema “To be innovative or not to be at all“.
Intre invitatii zilei se numara si George Lemnaru, fondator eRepublik Labs si unul dintre putinii tineri antreprenori din Romania care au reusit sa sparga barierele nationale si sa isi lanseze proiectul, jocul social eRepublik.com, peste granite. Proiect evaluat acum la peste 5 milioane euro. George este omul sesiunii GandesteBiz, sesiune in care prezentam inovatorii in afaceri, aceia care nu se tem sa fie diferiti si sa incerce noi modalitati de a face ca lucrurile sa se intample. George va prezenta secretul din spatele succesului eRepublik Labs.
Shelly Roberts, Managing Director FireBrand si-a confirmat prezenta la Ziua Inovatiei, alaturi de Monica Dumitriu – Brand Consultant, BrandTailors si Ioana Manea – Creative Strategy Director & Managing Partener, Loco Branding & Communication in cadrul worshopului “Cum creste inovatia fidelitatea fata de un brand”.
Lorena Manolica, fondatoare a Agency:Wiz, alaturi de Aura Tatu – Business Developer, Virtual Bucharest in Second Life si Bogdan Nitu – General Manager, Webstyler va sustine workshopul Inovatia in New Media, un seminar gandit pentru a stimula utilizarea inovatiei si a creativitatii in social media de catre orice organizatie. Era new media, in care schimbarile se petrec rapid este prin definitie un mediu al creativitatii si al inovatiei.
Inovatia in banking este un alt domeniu abordat in Ziua 3. Eliza Rogalski, Managing Partner, Rogalski Grigoriu PR si Daniel Pana, Director Executiv al Directiei Marketing, BCR prezinta studiul de caz: “Scoala de Bani”, o modalitate inovativa si educationala de familiarizare a consumatorilor cu principalele instrumente bancare de economisire si investitie.
Despre ZileleBiz
In perioada 23-27 noiembrie 2009 va avea loc cea de-a opta editie a trade-show-ului Zilele Biz, cel mai mare eveniment business-to-business din Romania. Evenimentul este organizat de revista Biz si va avea loc la Hotel Howard Johnson Bucuresti.
Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business:
23 noiembrie – Antreprenoriat
24 noiembrie – Real Estate si Retail
25 noiembrie – Inovatie si Design
26 noiembrie – CSR
27 noiembrie – Media si Marketing
Audienta evenimentului este specializata pe fiecare zi, reunind cca 1500 top si middle manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, consultanti, investitori, reprezentanti ai oficialitatilor si ONG-urilor, decision makeri si reprezentanti ai media.