Un producător local de mobilă vrea să se diferențieze pe piață oferind clienților soluții concrete de amenajare a casei.
Casa Rusu, compania de retail a producătorului autohton de mobilier Rus Savitar, a investit 500.000 de euro în deschiderea celui de-al 17-lea magazin din rețeaua proprie, situat în cadrul centrului comercial Colentina din Capitală. Ocupând o suprafaţă de 2.500 metri pătraţi, acesta are în spate dorința de a oferi clienților idei cât mai concrete pentru amenajarea propriei locuințe.
„Noul nostru magazin reprezintă un concept nou, în care am pus accent pe dezvoltarea de ambiente deosebite, care să ofere clienţilor o perspectivă mai clară asupra produselor ce le pot găsi în oferta Casa Rusu. În plus, odată cu deschiderea acestei locaţii, am lansat şi brandul propriu de decoraţiuni şi obiecte de uz casnic, Cassima. Am conceput gama specific pentru România.”
Cristian Rusu, proprietarul Rus Savitar și Casa Rusu
Noul punct comercial al producătorului de mobilă a fost amenajat de către designerii Adela Pârvu și Mihai Grama. Românii nu au, de regulă, o imagine clară asupra propriilor preferințe în ceea ce privește amenajarea casei – în majoritatea cazurilor, aceștia speră să dea peste o idee venind în magazin, explică cea dintâi. Prin urmare, tocmai aceasta a fost și dorința designerilor: de a inspira potențialii clienți. „Pe lângă preț, am încercat să ne axăm foarte mult pe ideea de casă, ca vizitatorul să se regăsească, să plece cu o idee”, notează antreprenorul din industria mobilei. „Scopul nostru a fost ca, atunci când intră în magazin, românii să se oprească puțin înainte să se întrebe cât costă un anumit produs”, completează Adela Pârvu.
Ca și în cazul mobilierului Casa Rusu, designul gamei de decorațiuni este 100% autohton, dezvoltarea acesteia derulându-se pe o perioadă de doi ani. „Sunt creațiile noastre, am lucrat mult timp, au fost multe modele. Fiecare produs trebuie conceput specific pentru piața sa”, precizează Cristian Rusu. Potrivit acestuia, lansarea noii game de decoraţiuni şi obiecte de uz casnic reprezintă un pas firesc în dezvoltarea sortimentului de produse din rețeaua Casa Rusu. „Suntem siguri că gama de decorațiuni Cassima va atrage vânzări ridicate și va reprezenta 30% din businessul realizat în noul nostru magazin”, estimează proprietarul grupului.