În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 28 Aprilie 2021, Ultima actualizare: 07 August 2024

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii.

Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de origine israeliană, a anunțat că în trimestrul al doilea al acestui an va finaliza clădirea multifuncțională Dimri Business Center, în cadrul ansamblului rezidențial Dimri Residence, din vestul Bucureștiului (zona Prelungirea Ghencea). Compus din spații de retail și de birouri, imobilul va fi atras, până la finalizare, o investiție de șapte milioane de euro, potrivit estimărilor oficiale. Zona în care se află proiectul va beneficia de noul proiect de lărgire a Bulevardului Prelungirea Ghencea și a liniei de tramvai 41, dar și de proximitatea pasajului suprateran Domnești, de traversare a centurii București.

„Am cercetat atent piața imobiliară din vestul Bucureștiului și am observat o creștere accelerată a dezvoltărilor rezidențiale, dar lipsa unor clădiri de birouri de clasa A, dedicate celor care se dezvoltă economic în zone cu impact, precum Prelungirea Ghencea. Astfel, am decis să dezvoltăm Dimri Business Center, compus din peste 7.000 de metri pătrați închiriabili, plus peste 800 de metri pătrați de terase, într-o clădire mixed-use, cu facilități și finisaje de clasa A. Clădirea va beneficia și de o parcare generoasă.” „”

Yossi Menner, Director General, Dimri Residence Romania

 

Mix de funcțiuni și facilități

Dimri Business Center va fi un centru de afaceri de clasa A, cu regim de înălțime P+5, ce va beneficia de finisaje și facilități de top, de la fațadă ventilată și spații vitrate ample, până la servicii de curățenie, CCTV și recepție modernă. Potrivit dezvoltatorilor, suprafața aflată în discuții în vederea încheierii unor contracte de preînchiriere depășește 40%. „Spațiile disponibile se adresează atât retailerilor, cât și companiilor din zona de vest a Bucureștiului ce caută birouri de clasa A într-o zonă aflată în plin proces de dezvoltare și cu un stoc limitat de clădiri business de calitate”, explică reprezentanții companiei dezvoltatoare.

Complexul Dimri Business Center va fi deservit de retailerul Mega Image, un supermarket ce va funcționa în cadrul complexului din a doua jumătate a anului; acesta va dispune de o suprafață totală de peste 800 de metri pătrați, integrând elemente constructive moderne, specifice brandului Mega Image.

„În contextul de piață actual, plin de provocări, vom asista la o rafinare a cererii de spații de birouri de calitate din partea clienților, care astăzi caută spații atractive atât ca preț, cât și ca locație, făcând un upgrade în direcția clădirilor care se află cât mai aproape de locuințele angajaților și permit un mix de lucru, atât de acasă, cât și de la birou, în condiții cât mai sigure, fără a fi nevoie de călătorii lungi – iar Dimri Business Center vine să ofere un produs de calitate, adecvat noilor condiții de piață.”

Damian Șerban, Managing Director R&D Advisers, agentul exclusiv al Dimri Business Center

 

Ansamblul Dimri Residence este amplasat pe un teren de 4,1 hectare, din zona Prelungirea Ghencea. Proiectat să cuprindă un total de 11 imobile cu destinație rezidențială, proiectul va avea, la finalizare, aproximativ 1.000 de apartamente – dintre care 95 sunt finalizate, iar 249 se află în curs de construcție. La capitolul facilități, complexul va dispune de spații verzi, parc propriu și locuri de joacă pentru copii, dar și piscină exterioară și pistă pentru biciclete.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
România, printre țările din ECE care au încheiat anul pe plus la capitolul investiții imobiliare

Deși în primul semestru volumul achizițiilor s-a situat sub nivelul din 2020, piața a recuperat puternic în a doua jumătate a anului. România, Polonia și Slovacia sunt țările din...

citește mai departe
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
Cum au mers tranzacțiile de investiții în active imobiliare în primul trimestru din 2021

Deși în perioada analizată a fost consemnată o scădere comparativ cu perioada similară a anului anterior, specialiștii se așteaptă la o intensificare a activității în perioada următoare. Potrivit celui...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe