Compania are în prezent parteneriate cu lanţurile Hornbach, Praktiker şi Leroy Merlin.
Producătorul de materiale de construcţii Duraziv a semnat primele parteneriate cu lanţurile de magazine de tip do-it-yourself (DIY) şi estimează că în 2013 acest canal de distribuţie va genera încasări de peste două milioane de euro. Adezivii şi vopselele Duraziv sunt prezente acum în magazinele Hornbach şi Praktiker, la acestea adăugându-se şi un contract semnat recent cu Leroy Merlin. „Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea în lanţurile de DIY. Având în vedere gama de produse pe care o comercializăm, precum şi numărul mare al unităţilor de acest tip în care suntem sau urmează să fim prezenţi, credem că în 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri să fie reprezentată de vânzări către reţelele DIY”, spune Daniel Guzu, proprietarul Duraziv.
Pentru anul în curs, oficialii companiei estimează că acordurile nou-semnate nu vor avea o influenţă semnificativă asupra vânzărilor companiei. În 2011, oficialii Duraziv îşi propun o creştere cu 25% a cifrei de afaceri, după nivelul de 13,5 milioane de euro înregistrat în 2010, care a marcat o majorare de 50% faţă de 2009.