Imediat dupa ce a a fost anunţată, ideea lansării primului târg imobiliar virtual a stârnit reacţii pozitive atât în rândul vizitatorilor, care au lăsat comentarii de susţinere la articolele apărute în presă, dar şi în rândul dezvoltatorilor care şi-au confirmat prezenţa în ImoSfera.
Târgul imobiliar virtual ImoSfera se va deschide în 21 iunie, iar ofertele înscrise aici vor putea fi cunoscute de cei interesaţi până în 27 iunie. Târgul este organizat de www.imobiliare.ro şi îşi propune să adune ansamblul cererii de pe piaţa imobiliară din România şi se adresează în exclusivitate utilizatorilor de internet în căutarea unei locuinţe, indiferent de locul fizic în care se află.
Proiecte înscrise până acum în ImoSfera vin din 4 oraşe mari ale României, respectiv Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi Timişoara. Primii înscrişi sunt: Adama, Maple Place, Delea Veche, Perla Nord, Răsărit de Soare, Quadra 2, Cernica Residence, Mao Life Residence, Privilegio Braşov, Belle View Residence, Luceafărul Oradea şi Fructus Timişoara.
Conceptul imobiliare.ro păstrează avantajele unui târg tradiţional la care adaugă plusurile specifice mediului online: eficientă şi confort. Imosfera va reda atmosfera vie specifică unui târg tradiţional, cu spaţiu expoziţional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe. Mai mult, un accent deosebit va fi pus pe facilitarea contactului direct între vizitatori şi expozanţi printr-o platformă de chat.
Costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane sunt mult reduse. În plus, conceptul permite măsurarea unor indicatori cantitativi şi calitativi specifici de performanţă în vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor: număr vizitatori stand, perioada petrecută în stand, timp vizualizare materiale promoţionale, număr contacte directe etc.
Pachetul pentru expozanţi include posibilitatea de a alege între două modele diferite de stand din punct de vedere al designului. Pachetul include opţiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini şi planuri, transpunerea materialelor de prezentare în format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii şi rapoarte complete de măsurare a performanţei în perioada târgului şi post-târg.
ImoSfera este sprijinit în comunicarea către vizitatori de revistele Good Homes, Business Point, Business Adviser, 100% Construct şi Oferte Speciale, la care se adaugă nume importante ale mediului online: Ziare.com, BloomBiz.ro, Acasa.ro, Efin.ro, Agenda.ro, Copilul.ro, CasaMea.ro, RomaniaLibera.ro, ConstructiiBursa.ro, Finzoom.ro, MisiuneaCasa.ro, FocusFinanciar.ro, eDecor.ro, IBPrealestate.ro, dar şi prezenţă activă pe reţele sociale Facebook şi Twitter.
Aşa cum spuneam mai sus, proiectul a fost bine primit, astfel încât comunicatul primul comunicat de presă încare imobiliare.ro anunţa ImoSfera a fost preluat de Wall-Street.ro, Capital.ro, Money.ro, DailyBusiness.ro, Cotidianul.ro, Banateanul.Gandul.ro, CorporateNews.ro, Refresh.ro, 9am.ro, ConstructiiBursa.ro, Financiarul.ro, ZiuadeVest.ro, Economistul.ro, CugetLiber.ro, FluxImobiliar.ro, Casata9.ro, IdeideAfaceri.ro şi mulţi alţii.
Claudia Ciuta, imobiliare.ro
Multumesc pentru intrebare,
Daca aveti materiale de prezentare pentru ele se pot expune si terenuri. Aici aveti un model de cum poate arata standul http://imosfera.ro/exemplu/
melinte gabriel
terenuri se pot expune?
multumesc
mihaela grigoriu
Ideea este buna! doresc sa stiu cit costa pachetul de participare, sint un particular cu o vila splendida in zona Bran-Moieciu, pe care doresc sa o expun.
Ce puteti sa-mi spuneti?
multumesc, Mihaela Grigoriu