ImoSfera anunţă primii expozanţi

scris de Claudia Ciuta in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 19 Mai 2010, Ultima actualizare: 14 Septembrie 2010

Imediat dupa ce a a fost anunţată, ideea lansării primului târg imobiliar virtual a stârnit reacţii pozitive atât în rândul vizitatorilor, care au lăsat comentarii de susţinere la articolele apărute în presă, dar şi în rândul dezvoltatorilor care şi-au confirmat prezenţa în ImoSfera.

Târgul imobiliar virtual ImoSfera se va deschide în 21 iunie, iar ofertele înscrise aici vor putea fi cunoscute de cei interesaţi până în 27 iunie. Târgul este organizat de www.imobiliare.ro şi îşi propune să adune ansamblul cererii de pe piaţa imobiliară din România şi se adresează în exclusivitate utilizatorilor de internet în căutarea unei locuinţe, indiferent de locul fizic în care se află.

Proiecte înscrise până acum în ImoSfera vin din 4 oraşe mari ale României, respectiv Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca şi Timişoara. Primii înscrişi sunt: Adama, Maple Place, Delea Veche, Perla Nord, Răsărit de Soare, Quadra 2, Cernica Residence, Mao Life Residence, Privilegio Braşov, Belle View Residence, Luceafărul Oradea şi Fructus Timişoara.

Conceptul imobiliare.ro păstrează avantajele unui târg tradiţional la care adaugă plusurile specifice mediului online: eficientă şi confort. Imosfera va reda atmosfera vie specifică unui târg tradiţional, cu spaţiu expoziţional, program de vizitare prestabilit, vizitatori, servicii conexe. Mai mult, un accent deosebit va fi pus pe facilitarea contactului direct între vizitatori şi expozanţi printr-o platformă de chat.

Costurile de participare, producţie, logistică şi resurse umane sunt mult reduse. În plus, conceptul permite măsurarea unor indicatori cantitativi şi calitativi specifici de performanţă în vederea atingerii obiectivelor de marketing ale dezvoltatorilor: număr vizitatori stand, perioada petrecută în stand, timp vizualizare materiale promoţionale, număr contacte directe etc.

Pachetul pentru expozanţi include posibilitatea de a alege între două modele diferite de stand din punct de vedere al designului. Pachetul include opţiuni de personalizare a standului cu elemente de identitate specifice, galerie de imagini şi planuri, transpunerea materialelor de prezentare în format digital, materiale video, acces la platforma de chat cu vizitatorii şi rapoarte complete de măsurare a performanţei în perioada târgului şi post-târg.

ImoSfera este sprijinit în comunicarea către vizitatori de revistele Good Homes, Business Point, Business Adviser, 100% Construct şi Oferte Speciale, la care se adaugă nume importante ale mediului online: Ziare.com, BloomBiz.ro, Acasa.ro, Efin.ro, Agenda.ro, Copilul.ro, CasaMea.ro, RomaniaLibera.ro, ConstructiiBursa.ro, Finzoom.ro, MisiuneaCasa.ro, FocusFinanciar.ro, eDecor.ro, IBPrealestate.ro, dar şi prezenţă activă pe reţele sociale Facebook şi Twitter.

Aşa cum spuneam mai sus, proiectul a fost bine primit, astfel încât comunicatul primul comunicat de presă încare imobiliare.ro anunţa ImoSfera a fost preluat de Wall-Street.ro, Capital.ro, Money.roDailyBusiness.ro, Cotidianul.roBanateanul.Gandul.ro, CorporateNews.ro, Refresh.ro, 9am.ro, ConstructiiBursa.ro, Financiarul.ro, ZiuadeVest.roEconomistul.ro, CugetLiber.ro, FluxImobiliar.ro, Casata9.ro,  IdeideAfaceri.ro şi mulţi alţii.

Părerile cititorilor
  • Claudia Ciuta, imobiliare.ro

    Multumesc pentru intrebare,
    Daca aveti materiale de prezentare pentru ele se pot expune si terenuri. Aici aveti un model de cum poate arata standul http://imosfera.ro/exemplu/

  • melinte gabriel

    terenuri se pot expune?
    multumesc

  • mihaela grigoriu

    Ideea este buna! doresc sa stiu cit costa pachetul de participare, sint un particular cu o vila splendida in zona Bran-Moieciu, pe care doresc sa o expun.
    Ce puteti sa-mi spuneti?
    multumesc, Mihaela Grigoriu

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe