“Apa din balcon intra in casa”, “instalatiile sanitare s-au stricat dupa doua saptamani”, “costurile de administrare sunt prea mari”, sunt doar o parte dintre problemele cu care s-au confruntat unii cumparatori de apartamente noi din Bucuresti, in special cei care au facut achizitia la stadiul de macheta, iar apartamentul construit nu semana prea mult cu promisiunile dezvoltatorilor.
Ziarul Financiar a cerut de la dezvoltatorii a 20 dintre cele mai mari ansambluri din Bucuresti, aflate in curs de finalizare, detalii despre finisaje (usi, parchet, gresie, faianta, tamplarie, instalatii sanitare), climatizare, facilitatile oferite, costurile de administrare a proiectelor si a locurilor de parcare, precum si numele firmelor care s-au ocupat de constructie.
Se realizeaza astfel o comparatie intre apartamente, dar si intre preturile acestora, care au inregistrat scaderi de pana la 30% in ultimul an, in cele mai multe dintre cazuri.
In prezent, pe fondul scaderii pretului la apartamente si al dificultatilor de a onora contractele semnate inaintea crizei, clientii se arata nemultumiti de locuintele construite.
“In prezent tot mai multi consumatori cheama in instanta dezvoltatorii pentru un motiv foarte clar: neexecutarea contractuala.
Nu se mai pot cere preturile contractate acum doi ani (uneori chiar si 3-4.000 de euro/mp), cand imobilulul nici nu era inceput, in cazul in care dezvoltatorii folosesc finisaje si materiale de doua trei ori mai ieftine”, spune Dan Borbely, avocat partener al firmei Tuca Zbarcea & Asociatii pentru cotidianul citat.
Articol preluat de pe bloombiz.ro