Europa Centrală şi de Est impulsionează vânzările Ruukki

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 21 Octombrie 2011, Ultima actualizare: 27 Octombrie 2011

În al treilea trimestru al acestui an, veniturile companiei la nivel regional au avut un avans aproape dublu faţă de evoluţia pe plan global.

În perioada iunie-septembrie a acestui an, compania furnizoare de soluţii metalice Ruukki a înregistrat pe piaţa din Europa Centrală şi de Est (ECE) un avans al veniturilor de 19,5% comparativ cu intervalul similar din 2010. Această rată de creştere este apoape dublă faţă de evoluţia vânzărilor pe plan global, care s-au majorat cu doar 10% în perioada menţionată, ajungând la un total de 674 de milioane de euro. Mai mult de 15% din aceste venituri totale au fost realizate ca urmare a activităţii de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, reiese dintr-un comunicat al companiei. „Cele mai bune vânzări nete au fost înregistrate în ultimele luni pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, creşterile din această zonă venind în special în zona diviziei de construcţii. Pe această divizie am înregistrat şi o îmbunătăţire a profitului operaţional, precum şi creşteri ale volumului comenzilor pentru produse de tipul învelitorilor destinate sectorului rezidenţial, situaţie înregistrată pe aproape fiecare piaţă din regiune”, subliniază Sakari Tamminen, preşedinte şi CEO al Ruukki.

„Explozie” pe piaţa locală de învelitori în 2011
O concentrare similară a vânzărilor companiei poate fi observată de la începutul acestui an. În primele nouă luni din 2011, aceasta a consemnat o creştere de 18% a veniturilor pe plan global, depăşind astfel nivelul de două miliarde de euro. În acelaşi interval, avansul consemnat în regiunea ECE a fost de 36%, până la un total de 275 de milioane de euro.

O parte importantă a creşterii vânzărilor consemnate de Ruukki în acest an a fost generată de România. Astfel, pe piaţa locală, vânzările de învelitori au crescut cu 250% în prima parte a acestui an. În plus, ţara noastră este cea care livrează cele mai multe produse pentru pieţele din Europa Centrală şi de Est (printre care se mai numără şi Croaţia, Cehia, Ungaria, Polonia, Serbia, Slovenia, Slovacia şi Bulgaria), pentru că aici se află cea mai mare fabrică din regiune, au precizat reprezentanţii companiei.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe