După lansarea vopselei fără miros, compania autohtonă vizează conceperea unei întregi game de produse concepute în acord cu normele de protecţie a mediului.
Reprezentanţii companiei locale Duraziv au anunţat că vor să-şi intensifice activitatea pe segmentul produselor ecologice. „Dorim să ne extindem producţia de materiale de construcţii ecologice. Nu ne vom opri la vopsele, ci vrem să dezvoltăm o întreagă gamă de produse cu aceste caracteristici”, subliniază Daniel Guzu (foto), proprietarul Duraziv. „Protecţia naturii şi o viaţă mai sănătoasă reprezintă pentru mine o temă care mă preocupă de mulţi ani. Acesta este şi motivul pentru care am investit în ferme în care am drept ţintă practicarea unei agriculturi ecologice. Fiind managerul unei companii, pot imprima produselor această direcţie: aceea de a fi cât mai prietenoase cu mediul înconjurător şi cu utilizatorii lor”, adaugă acesta.
Publicul are nevoie să fie educat cu privire la produsele eco
La începutul acestui an, compania a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. Ca urmare, Duraziv a demarat recent, în magazinele Praktiker, o campanie de promovare şi educare a publicului cu privire la beneficiile acestei vopsele. Potrivit reprezentanţilor companiei, clienţii nu ştiu foarte multe despre beneficiile produselor ecologice, dar în momentul în care li se explică avantajele acestor sortimente, devin interesaţi şi sunt dispuşi să plătească chiar mai mult decât pentru produsele obişnuite. „Clienţii ştiu puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice şi vrem să le explicăm cât mai bine. Denumirea produsului în sine subliniază o calitate a acestuia. Nu este un produs ieftin, nu se bate cu alte produse la raft pe preţ, ci pe beneficii, este o categorie în sine. În acest sens, este foarte important să vii alături de client sau de meşter şi să-i explici de ce e important să-l folosească”, spune Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv.
Producţia de vopsele reprezintă un segment nou de activitate pentru Duraziv, reprezentanţii companiei ţintind vânzări de peste un milion de euro pe acest segment în 2011. „Dorim o creştere a afacerilor de 30% în acest an, până la 18 milioane de euro, iar vopselele vor avea şi ele o contribuţie în acest sens”, subliniază Daniel Guzu.