Compania mizează în 2012 pe atingerea unei cifre de afaceri de 20 de milioane de euro, cu circa 11% mai mult decât în 2011.
Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv îşi propune ca anul acesta să atingă o creştere de 75% a vânzărilor de vopsele, ceea ce echivalează cu depăşirea unui prag de 3,5 milioane de euro. Estimările optimiste vin pe fondul consemnării unui avans de 120% pe acest segment în primele trei luni ale anului, comparativ cu perioada similară din 2011. „Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste aşteptări. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate practic în luna martie, având în vedere că în primele două luni ale anului nu s-au putut face livrări decât în foarte mică măsură”, subliniază Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv.
Potrivit calculelor oficiale, această divizie a companiei ar trebui să deţină în 2012 o pondere de circa 15-20% din totalul cifrei de afaceri. „Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, având în vedere că se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim în acest an o cifră de afaceri de circa 20 milioane euro şi credem că plusul faţă de vânzările din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, spune Marga Călin.
Anul trecut, Duraziv a înregistrat venituri totale în valoare de 18 milioane de euro, în vreme ce vânzările de vopsele au depăşit pragul de două milioane de euro. Această divizie a fost lansată în a doua parte a anului 2010, iar în 2011 compania a lansat prima vopsea cu etichetă ecologică din România, cu numele Duraziv Fără Miros.