Duraziv: Vânzările de materiale de finisaj, pe fast-forward în primele 4 luni din 2014

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 12 Mai 2014, Ultima actualizare: 12 Mai 2014

Tot mai mulți români pun accent pe culoare în decorarea locuințelor.

Pe fondul unei ierni blânde, dar și a cererii susținute din piață, anul 2014 a început pe un ton optimist pentru jucătorii din piața de construcții. Compania Duraziv, deținută de antreprenorul Daniel Guzu, a consemnat o creștere de 21% a vânzărilor de adezivi în intervalul ianuarie-aprilie 2014, în timp ce divizia de vopsele a înregistrat un avans de 35% față de perioada similară a anului precedent.

casa Duraziv

Potrivit reprezentanților companiei, această evoluție pozitivă a fost determinată de consolidarea relațiilor cu partenerii, creșterea notorietății brandului, precum și de importanța crescută acordată culorii în decorarea locuințelor. „Ne-am propus un obiectiv îndrăzneț în 2013, respectiv o echilibrare a businessului prin egalizarea ponderii fiecăreia dintre cele trei divizii în vânzări. În acest moment, divizia de adezivi generează circa o treime din încasări, iar divizia de vopsele este într-o creștere susținută”, subliniază Marga Carp, director de marketing în cadrul Duraziv.

Dacă pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a companiei a deținut o pondere de 16,6% din cifra de afaceri, aceasta a urcat la un nivel de 19% în primele patru luni din 2014; în aceeași perioadă, adezivii au generat 35% din încasări, iar profilele metalice restul de 43%. În luna aprilie, toate cele trei divizii au consemnat rezultate similare, pe un trend descrescător înscriindu-se doar vânzările de profile metalice, ca urmare a diminuării numărului de lucrări de compartimentări interioare.

Citește și: Punctul „fierbinte” din rezidențial: unde „duduie” construcțiile de locuințe, când restul țării merge în jos?

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe