Tot mai mulți români pun accent pe culoare în decorarea locuințelor.
Pe fondul unei ierni blânde, dar și a cererii susținute din piață, anul 2014 a început pe un ton optimist pentru jucătorii din piața de construcții. Compania Duraziv, deținută de antreprenorul Daniel Guzu, a consemnat o creștere de 21% a vânzărilor de adezivi în intervalul ianuarie-aprilie 2014, în timp ce divizia de vopsele a înregistrat un avans de 35% față de perioada similară a anului precedent.
Potrivit reprezentanților companiei, această evoluție pozitivă a fost determinată de consolidarea relațiilor cu partenerii, creșterea notorietății brandului, precum și de importanța crescută acordată culorii în decorarea locuințelor. „Ne-am propus un obiectiv îndrăzneț în 2013, respectiv o echilibrare a businessului prin egalizarea ponderii fiecăreia dintre cele trei divizii în vânzări. În acest moment, divizia de adezivi generează circa o treime din încasări, iar divizia de vopsele este într-o creștere susținută”, subliniază Marga Carp, director de marketing în cadrul Duraziv.
Dacă pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a companiei a deținut o pondere de 16,6% din cifra de afaceri, aceasta a urcat la un nivel de 19% în primele patru luni din 2014; în aceeași perioadă, adezivii au generat 35% din încasări, iar profilele metalice restul de 43%. În luna aprilie, toate cele trei divizii au consemnat rezultate similare, pe un trend descrescător înscriindu-se doar vânzările de profile metalice, ca urmare a diminuării numărului de lucrări de compartimentări interioare.