Pentru anul acesta, compania şi-a propus o creştere de 75% a veniturilor pe această divizie.
Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, şi-a dublat vânzările de vopsele şi tencuieli decorative în primul semestru al acestui an. Astfel, veniturile companiei pe această divizie au ajuns la 4,88 milioane lei (1,08 milioane euro), cu 98% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. „Divizia de vopsele a crescut anul acesta deoarece am promovat o gamă foarte largă de vopsele, cu diferenţiatori puternici, precum şi o tencuială decorativă cu un raport corect calitate/preţ. O importanţă mare a avut-o şi lansarea primei vopsele certificată ecologic din România – Duraziv Fără Miros”, explică Marga Călin (foto), director de marketing Duraziv.
Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei estimează că vor atinge vânzări totale de vopsele şi tencuieli decorative în valoare de circa 3,5 milioane euro, cu 75% mai mult decât anul trecut, când a fost atins pragul de două milioane de euro. Creşterea va fi susţinută şi de lansarea unei noi linii de producţie pe platforma de la Popeşti Leordeni (funcţională încă de luna trecută), ce va duce la atingerea unei capacităţi totale de producţie de 50.000 de tone pe an.
În condiţiile în care iarna grea de anul acesta a afectat sectorul construcţiilor, Duraziv a consemnat cele mai mari venituri în luna mai. Peste 70% din totalul vânzărilor companiei (vopsele, dar nu numai) au vizat proiecte de renovare. „În acest moment nu se întrezăreşte o modificare a acestui raport între renovare şi construcţii noi pe parcursul acestui an, situaţie care va continua cel mai probabil şi în 2013”, este de părere Marga Călin.