Una dintre piesele-forte pe care mizează compania este prima vopsea ecologică din România, lansată la începutul acestui an.
Producătorul de materiale de construcţii Duraziv a înregistrat în primele 10 luni ale anului venituri în valoare de 1,7 milioane de euro pe segmentul de vopsele. Acest nivel reflectă atingerea unor performanţe superioare faţă de cele estimate iniţial de companie, ce vizau consemnarea unor venituri de 1,5 milioane de euro pe parcursul întregului an.
Daniel Guzu (foto), fondatorul şi managerul Duraziv, a demarat producţia de vopsele în a doua parte a anului precedent, noua linie necesitând până în acest moment investiţii totale de un milion de euro. Anul trecut, vânzările de produse de acest tip nu au avut un aport semnificativ în vânzările totale ale companiei. După primele şase luni din 2011, acest segment deţinea o pondere de 7,5% din total, iar la zece luni el reprezintă 10,8% din vânzările companiei.
Un an mai bun decât se credea la început
La începutul acestui an, Duraziv a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. „Aceste rezultate ne arată că piaţa manifestă în continuare deschidere faţă de produse care pot schimba radical felul în care e privit un anumit produs”, spune Daniel Guzu.
În perioada ianuarie-octombrie 2011 vânzările totale ale Duraziv s-au majorat cu 32,7%, în condiţiile în care, iniţial, compania miza pe un avans de 25% pe parcursul întregului an. „Surprinzătoare pentru acest an au fost vânzările foarte mari din lunile de iarnă, în februarie compania raportând încasări de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie şi august au fost caracterizate de o evoluţie accentuată a încasărilor, aceasta fiind în mod tradiţional o perioadă foarte propice afacerilor din domeniul construcţiilor”, subliniază reprezentanţii Duraziv.