Duraziv: La zece luni, am depăşit pragul de vânzări de vopsele estimat pentru tot 2011

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Construcţii
Publicat pe: 22 Noiembrie 2011, Ultima actualizare: 22 Noiembrie 2011

Una dintre piesele-forte pe care mizează compania este prima vopsea ecologică din România, lansată la începutul acestui an.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv a înregistrat în primele 10 luni ale anului venituri în valoare de 1,7 milioane de euro pe segmentul de vopsele. Acest nivel reflectă atingerea unor performanţe superioare faţă de cele estimate iniţial de companie, ce vizau consemnarea unor venituri de 1,5 milioane de euro pe parcursul întregului an.

Daniel Guzu (foto), fondatorul şi managerul Duraziv, a demarat producţia de vopsele în a doua parte a anului precedent, noua linie necesitând până în acest moment investiţii totale de un milion de euro. Anul trecut, vânzările de produse de acest tip nu au avut un aport semnificativ în vânzările totale ale companiei. După primele şase luni din 2011, acest segment deţinea o pondere de 7,5% din total, iar la zece luni el reprezintă 10,8% din vânzările companiei.

Un an mai bun decât se credea la început
La începutul acestui an, Duraziv a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. „Aceste rezultate ne arată că piaţa manifestă în continuare deschidere faţă de produse care pot schimba radical felul în care e privit un anumit produs”, spune Daniel Guzu.

În perioada ianuarie-octombrie 2011 vânzările totale ale Duraziv s-au majorat cu 32,7%, în condiţiile în care, iniţial, compania miza pe un avans de 25% pe parcursul întregului an. „Surprinzătoare pentru acest an au fost vânzările foarte mari din lunile de iarnă, în februarie compania raportând încasări de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie şi august au fost caracterizate de o evoluţie accentuată a încasărilor, aceasta fiind în mod tradiţional o perioadă foarte propice afacerilor din domeniul construcţiilor”, subliniază reprezentanţii Duraziv.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Noi donații în lupta împotriva COVID-19 din partea unor companii din imobiliare și construcții

Fondurile vizează atât achiziția de echipamente de protecție pentru personalul medical din spitale, cât și sprijinirea categoriilor de populație vulnerabile. Săptămâna aceasta, câteva companii din domeniul imobiliarelor și al...

citește mai departe
Pe șantierele din construcții încă se lucrează. De ce poate depinde continuarea activității – dincolo de o decizie a autorităților

În momentul de față, decizia de a întrerupe – sau nu – activitatea se află la latitudinea angajatorilor. În ciuda restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii COVID-19, o...

citește mai departe
„Se lucrează la foc continuu în construcții” – iar dezvoltatorii vor produse de calitate pentru ansamblurile rezidențiale

Un jucător dintr-o industrie conexă a construcțiilor semnalează un interes ridicat pentru produse din categoria premium pe segmentul rezidențial. Producătorul local de uși, ferestre și parchet Pinum, parte a...

citește mai departe
Construcțiile de locuințe, pe cale să-și ia zborul în 2018?

La fel ca anul trecut, în 2018 au apărut noi și noi anunțuri de „lansare” a unor ansambluri rezidențiale – în Capitală în primul rând, dar și în orașele...

citește mai departe
2018: Piața construcțiilor poate că „duduie”, dar statisticile nu prea o arată. Află de ce!

Deși apetitul pentru construcția de locuințe a devenit mai puternic în ultimii ani – un fapt ce se poate vedea cu ochiul liber în piață și în 2018 –,...

citește mai departe