Activitatea de cercetare şi crearea de noi produse sunt principalele atuuri pe care mizează reprezentanţii companiei.
Producătorul de materiale de construcţii Duraziv preconizează că vânzările pe care le va înregistra anul acesta vor depăşi cu 25% nivelul de 13,5 milioane de euro raportat anul trecut. Estimările oficiale se bazează pe strategia vizată de companie, ce pune accent pe cercetare şi crearea de noi produse, precum şi pe creşterea semnificativă a forţei de vânzări şi a eforturilor de distribuţie. „Avem în acest moment o echipă foarte puternică, formată din cei mai buni specialişti pe fiecare dintre segmentele pe care suntem activi. De asemenea, am demarat o serie de proiecte de investiţii în producţia de adezivi şi vopsele, al căror rezultat se va vedea mai mult în următorii ani. Lansarea producţiei de vopsele este un alt element cheie pentru dezvoltarea noastră ulterioară”, subliniază Daniel Guzu, fondatorul şi directorul general al Duraziv.
În 2010, cifra de afaceri a companiei a marcat un avans de 50% faţă de 2009. Creşterea veniturilor companiei a fost susţinută de vânzările de adezivi, de lansarea gamei de vopsele şi tencuieli, precum şi de majorarea preţurilor profilelor metalice.„Ne-am structurat portofoliul de produse astfel încât să putem oferi sisteme complete de termoizolare, de hidroizolare, de finisare interioară etc., astfel că vânzările sunt impulsionate pe fiecare segment în parte de faptul că putem oferi pachete complete, cu produse compatibile”, explică Marga Călin, director de marketing în cadrul companiei.