Cele mai bune rezultate au fost înregistrate în primele două luni din 2011, când încasările au crescut cu 2,5 ori faţă de 2010.
Companiile din domeniul construcţiilor semnalează un trend ascendent în acest sector. Astfel, reprezentanţii companiei Duraziv pun dublarea vânzărilor înregistrate de companie în perioada de iarnă atât pe seama strategiilor adoptate anul trecut, cât şi pe evoluţia pozitivă a acestui segment. „În ultimul trimestru a putut fi observată o creştere a nivelului de activitate în construcţii, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, aşa cum era de aşteptat, una mai slabă, în schimb activitatea din noiembrie, precum şi cea din februarie au fost peste aşteptări”, subliniază Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv. „Atât Eurostat, cât şi INS au sesizat acest avans al construcţiilor autohtone în ultimele rapoarte emise. Încasările realizate de Duraziv nu fac decât să confirme acest trend de creştere”, adaugă aceasta.
Februarie 2011, venituri similare cu cele din toată iarna anului trecut
În perioada decembrie 2010-februarie 2011, producătorul de materiale de construcţii a înregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, ceea ce reprezintă un avans de 116% faţă de nivelul de 4,7 milioane de lei din aceeaşi perioadă a anului precedent. Un avans semnificativ a fost înregistrat în primele două luni din 2011, când vânzările au crescut de 2,5 ori faţă de ianuarie-februarie 2010. Potrivit reprezentanţilor Duraziv, cele mai mari venituri au fost înregistrate în luna februarie, când s-a ajuns la suma de 4,4 milioane de lei – un nivel comparabil cu vânzările din întreaga perioadă de iarnă din 2009-2010. Faţă de încasările din luna februarie a anului trecut, în a doua lună din 2011 a avut loc un avans al vânzărilor de 172%.
Pentru 2011, reprezentanţii Duraziv au ca obiectiv atingerea unei cifre de afaceri cu 25% mai mare faţă de nivelul de 13,5 milioane de euro înregistrat în 2010. Rezultatele pe anul trecut au marcat o creştere de 50% faţă de 2009.