Deşi compania miza iniţial pe un avans al veniturilor de 25% în 2011, creşterea s-a ridicat în final la 34%.
Compania producătoare de materiale de construcţii Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu (foto), a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 18 milioane de euro. Acest nivel este dublu faţă de finele anului 2009, când vânzările firmei se ridicau la nouă milioane de euro. Pentru anul trecut, reprezentanţii Duraziv estimaseră iniţial o creştere a veniturilor cu 25% faţă de 2010, însă avansul înregistrat în final a fost de 34%. Oficialii companiei pun această creştere atât pe seama lansării de produse inovatoare (precum prima vopsea ecologică din România – Duraziv fără Miros), cât şi pe volumul neaşteptat al vânzărilor – pe segmentul de adezivi, dar şi pe cel de vopsele. Astfel, la sfârşitul anului trecut, cea din urmă divizie totaliza venituri de două milioane de euro, respectiv 11,5% din businessul total, în condiţiile estimările iniţiale vizau atingerea unui volum de un milion de euro. „Divizia de vopsele a crescut businessul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi, atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului. Acestea sunt în mod tradiţional luni cu vânzări modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutaţi mult şi de linia de produse speciale aplicabile şi la temperaturi de îngheţ”, explică Daniel Guzu, fondatorul Duraziv.
Pentru anul 2012, omul de afaceri îşi propune atingerea unui prag de vânzări de 20 de milioane de euro. Daniel Guzu a fost fondatorul producătorului de vopsele Fabryo, companie din acţionariatul căreia a ieşit în 2009, în urma unei tranzacţii cu fondul de investiţii Oresa Ventures. Anul 2010 a marcat revenirea sa în această piaţă, prin lansarea unei noi linii de vopsele, în cadrul Duraziv.