Cei interesați vor putea participa la două zile de conferințe dedicate acestui domeniu.
Vino în perioada 5-6 iunie 2013 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, unde va avea loc a cincea ediție Facility & Property Management Conference, cel mai important eveniment local specializat pe zona de mentenanță și gestionare a utilităților clădirilor.
Evenimentul va beneficia de prezența a patru invitați internaționali de excepție: R.M.D. (Ron) van der Weerd LL.M Msc, Decan al Școlii de Facility Management din cadrul Universității Hanze pentru Științe Aplicate, Olanda; A.J.M. (Aad) Otto MA, Director al Academiei de Facility Management din cadrul Universității de la Haga; Svein Bjorberg R&D, Manager Multiconsult, Oslo, și profesor part-time la Universitatea Norvegiană de Știință și Tehnologie, NTNU; Alexander Redlein, profesor universitar în cadrul Universității Tehnologice din Viena.
Conferința se va desfășura în data de 5 iunie și va aborda subiecte precum: tendințele globale în Facility Management: leadership, Asset Management; preț vs. strategii de valoare adăugată; negocierea contractelor, managementul taxei de servicii, deciziile de eficiență energetică; managementul proprietății și alte tactici de optimizare; relațiile cu furnizorii de servicii; managementul spațiului; managementul ciclului de viață; managementul riscului; Tehnologii pentru îmbunătățirea proceselor FM; problemele de mediu etc.
Prima zi a evenimentului va fi încheiată cu o dezbatere la care vor participa cei mai buni specialiști locali din domeniul Property Management. Printre membrii panelului de vorbitori se numără: Mihai Plaeșu, Business Development & Commercial Director, AIG/Lincoln Romania; Eugen Ion, General Manager Property Management Division, Romtelecom; Sergiu Filip, General Manager, SC Landmark Management SRL Campulung Industrial, și Tudor Trita, President, ROFMA.
Programul complet și mai multe detalii despre eveniment și înscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.facilityconference.ro.
Extra-info:
Cu 7 ani de experiență în dezvoltarea de conferințe și seminarii proprii, Evensys organizează în acest moment o paletă largă de evenimente, ce tratează tematici actuale, relevante atât pentru industria de business locală, cât și pentru cea din Europa Centrală și de Est. Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 6 arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, HR, Financiar & Investiții, Real Estate & Retail.