La deschidere, mallul din cadrul ansamblului va avea un grad de ocupare de 97%.
Deşi ar fi trebuit să aibă loc în luna aprilie, inaugurarea complexului Palas din centrul Iaşiului a fost reprogramată pentru data de 31 mai 2012. „Împreună cu marile branduri care ne sunt partenere, am decis lansarea Palas la această dată. La momentul inaugurării, Palas Mall va avea un grad de ocupare de circa 97%, un procent excelent pentru perioada dificilă pe care piaţa a traversat-o”, subliniază omul de afaceri Iulian Dascălu, preşedintele companiei Iulius Group. Printre chiriaşii componentei de retail a proiectului se numără Village Cinemas, Auchan, H&M, Massimo Dutti, Subway, Tommy Hilfiger, C&A, New Look, Douglas, Oodji, Hervis Sports, Humanic, LC Waikiki şi KFC Drive Thru.
O investiţie estimată la 260 milioane de euro, complexul Palas Iaşi reuneşte atât o componentă de birouri de clasa A (funcţională din toamna anului 2010), cât şi una hotelieră şi de retail. Cea din urmă reprezintă o combinaţie între conceptele de „shopping mall” şi „shopping street” şi cuprinde peste 54.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale. Ansamblul cuprinde de asemenea şi o parcare subterană de 2.500 de locuri, o investiţie ce s-a ridicat la aproximativ 73 de milioane de euro.