Dascălu a deschis la Iaşi complexul Palas. Vezi la cât s-a ridicat investiţia finală

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 31 Mai 2012, Ultima actualizare: 31 Mai 2012

Printre chiriaşii pe zona de retail se numără branduri precum H&M, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius sau New Look.

Astăzi s-a deschis ansamblul imobiliar multifuncţional Palas Iaşi, amplasat în centrul „capitalei” Moldovei, lângă Palatul Culturii. Investiţia finală în proiect s-a ridicat la 265 de milioane de euro, deşi ultimele estimări ale dezvoltatorului aveau în vedere un buget de 260 de milioane de euro. „Sper ca această mare investiţie să facă din Iaşi un oraş atractiv şi pentru alţi oameni de afaceri, care să vină să îşi dezvolte aici propriile proiecte. Suntem încrezători că ansamblul îi va atrage deopotrivă pe locuitorii din zona de nord-est a ţării, precum şi pe cei din afara graniţelor. Pe termen lung, ansamblul Palas reprezintă o investiţie care va contribui semnificativ la dezvoltarea durabilă a regiunii”, subliniază Iulian Dascălu, preşedintele Iulius Group.

Complexul cuprinde atât o componentă de birouri (trei clădiri de clasa A, funcţionale din toamna lui 2010), cât şi una de retail (Palas Mall, cu o suprafaţă închiriabilă de 54.200 de metri pătraţi şi 170 de magazine, şi Palas Shopping Street, cu spaţii comerciale de 6.300 de metri pătraţi şi 25 de magazine) şi una hotelieră (unităţi hoteliere de patru stele). Pe partea de petrecere a timpului liber, ansamblul include un cinema multiplex cu 10 săli, un food court cu 1.300 de locuri, o grădină publică, un lac, patinoar sezonier, amfiteatru în aer liber etc. În prezent, zona de retail are un grad de ocupare de 97%. Printre chiriaşi se numără Auchan, H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Camaïeu, Oysho, Tommy Hilfiger, Subway, C&A, Stefanel, Swarovski, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Nikon – Yellow Store, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Deichmann, Sony Center, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe