Printre chiriaşii pe zona de retail se numără branduri precum H&M, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius sau New Look.
Astăzi s-a deschis ansamblul imobiliar multifuncţional Palas Iaşi, amplasat în centrul „capitalei” Moldovei, lângă Palatul Culturii. Investiţia finală în proiect s-a ridicat la 265 de milioane de euro, deşi ultimele estimări ale dezvoltatorului aveau în vedere un buget de 260 de milioane de euro. „Sper ca această mare investiţie să facă din Iaşi un oraş atractiv şi pentru alţi oameni de afaceri, care să vină să îşi dezvolte aici propriile proiecte. Suntem încrezători că ansamblul îi va atrage deopotrivă pe locuitorii din zona de nord-est a ţării, precum şi pe cei din afara graniţelor. Pe termen lung, ansamblul Palas reprezintă o investiţie care va contribui semnificativ la dezvoltarea durabilă a regiunii”, subliniază Iulian Dascălu, preşedintele Iulius Group.
Complexul cuprinde atât o componentă de birouri (trei clădiri de clasa A, funcţionale din toamna lui 2010), cât şi una de retail (Palas Mall, cu o suprafaţă închiriabilă de 54.200 de metri pătraţi şi 170 de magazine, şi Palas Shopping Street, cu spaţii comerciale de 6.300 de metri pătraţi şi 25 de magazine) şi una hotelieră (unităţi hoteliere de patru stele). Pe partea de petrecere a timpului liber, ansamblul include un cinema multiplex cu 10 săli, un food court cu 1.300 de locuri, o grădină publică, un lac, patinoar sezonier, amfiteatru în aer liber etc. În prezent, zona de retail are un grad de ocupare de 97%. Printre chiriaşi se numără Auchan, H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Camaïeu, Oysho, Tommy Hilfiger, Subway, C&A, Stefanel, Swarovski, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Nikon – Yellow Store, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Deichmann, Sony Center, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery.