Primul lucru pe care trebuie sa-l faci atunci cand te-ai hotarat sa vinzi, este sa faci acest lucru public. Dar cum sa faci? Nu te-ai mai aflat niciodata in aceasta situatie, iar un anunt imobiliar este un lucru foarte important. Care sunt acele elemente pe care trebuie sa le evidentiezi, astfel incat oferta ta sa invinga din start concurenta? Exista cuvinte cheie? Este de ajuns un anunt gratuit intr-un ziar de specialitate sau ar fi indicat sa “complici” un pic lucrurile?
O multime de intrebari care te pun deja pe ganduri. Recomandarea noastra este sa apelezi la serviciile unui consilier imobiliar. Daca alegerea ta va fi corecta si vei urma pasii pe care ti i-am recomandat in trecut, atunci consilierul tau imobiliar iti va oferi in pachetul de servicii, cele mai bune solutii de promovare.
Si totusi, ce trebuie sa contina un anunt imobiliar. Vom vedea in cele ce urmeaza.
In primul rand, fie ca ne raportam la presa scrisa, sau la site-urile de specialitate de pe internet, exista doua tipuri de anunturi:
-anunturi simple, tip “text”
-anunturi complexe, “text-imagine”.
Sunt si alte variante de promovare, la radio, televiziune, targuri, evenimente de tip “open-house”, insa ne vom opri la cele mai simple, mai ieftine si mai la indemana: anunturile scrise.
Un anunt simplu trebuie obligatoriu sa contina cateva elemente:
-zona unde este situata oferta
-tipul de locuinta(indiferent daca este sau nu decomandata; sunt persoane care apreciaza utilitatea unei camere “de trecere”)
-pretul; pretul este elementul cel mai important care poate sa atraga viitori vizitatori sau ii poate indeparta pentru totdeauna, deci trebuie sa cantaresti bine inainte de a stabili un pret pentru proprietatea ta.
Sunt si alte elemente care pot sau nu sa te avantajeze. De exemplu, un etaj intermediar trezeste interesul, dar daca “intermediar” inseamna etajul 7 intr-un bloc cu 8 etaje, deja nu mai suna chiar atat de bine. Sau, termenul “finisat”- este relativ si rece, nu atrage. Foloseste mai degraba “curat” sau “bine intretinut”, va avea un impact mai puternic.
Daca adaugi si cateva imagini anuntului, iti recomadam:
– sa fie imagini clare, luminoase;
– locuinta trebuie sa fie curata iar obiectele la locul lor; nimeni nu vrea sa vada un uscator de rufe in mijlocul camerei, sau patul nefacut in dormitor;
– sa corespunda cu anotimpul in care ne aflam; nu sunt avantajoase fotografiile de iarna publicate vara pentru ca lasa impresia ca oferta este de mult timp pe piata.
Succes!
Echipa Blitz Imobiliare, moderator Leonard M.
Vero
Caut garsoniera. Particular, Braila.