Companiile de dezvoltare imobiliara au atacat piata din Romania cu 33 de centre comerciale noi, in urma unor investitii de aproximativ 2,5 miliarde de euro.
Conform unei analize ZF, rezulta ca la fiecare cinci saptamani a fost inaugurat cate un nou centru comercial, fie in Capitala, fie in orase precum Cluj, Constanta, Piatra-Neamt, Buzau sau Alba Iulia.
Proprietarii de mall-uri incaseaza anual chirii de circa 200 de milioane de euro si se lupta pentru o cota cat mai buna din piata bunurilor de larg consum, cum ar fi food, non-food si imbracaminte, o piata de peste 30 de miliarde de euro.
“Nici nu mi-am dat seama ca au fost atat de multe construite in acesti ani. Ce pot sa va spun este ca pe langa aceste 40 de malluri, in urmatorii cinci-sapte ani vor fi construite alte patruzeci.
Nici in Bucuresti nu sunt suficient de multe, uitandu-ma la alte capitale din regiune. Un an si jumatate, doi, va fi mai greu, dar apoi vor incepe companiile din nou sa dezvolte”, apreciaza Reuven Havar, directorul companiei AFI Europe, proprietarul celui mai mare centru comercial din Romania, Cotroceni Park.
Articol preluat de pe bloombiz.ro