Cu cât au crescut afacerile AFI Palace Cotroceni în perioada de vară

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 20 Septembrie 2011, Ultima actualizare: 20 Septembrie 2011

Mallul a ajuns la un trafic mediu de două milioane de vizitatori pe lună pe parcursul sezonului estival.

AFI Palace Cotroceni, centrul comercial dezvoltat şi deţinut de AFI Europe, a înregistrat în lunile iunie şi iulie 2011 o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 30% faţă de perioada similară din 2010, până la un nivel de 27,5 milioane de euro. Acelaşi ritm de creştere s-a menţinut şi în luna august, au precizat reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă. Pe parcursul sezonului estival mallul a consemnat un trafic mediu de două milioane de vizitatori lunar, după ce peste 55.000 de bucureşteni i-au călcat pragul zilnic de luni până joi şi alţi peste 75.000 în weekend.

În momentul de faţă, spaţiile comerciale din AFI Palace Cotroceni sunt ocupate în proporţie de 96%. De la începutul acestei luni, în cadrul centrului comercial au fost inaugurate o serie de magazine, precum Tom Tailor (Casual şi Denim), Le Cashmere Heritage, Republica del Gusto, Massimo Dutti Kids – primul magazin din România, Imaginarium, Meli Melo. În a doua parte a lunii septembrie vor fi deschise şi magazine Pandora, Sunshine, Timberland, Sea Secret Spa, Dormeo, Oxette. De asemenea, la începutul lui octombrie îşi vor inaugura unităţile comerciale în mall şi retailerii Calzedonia şi Loisir.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe